Zwanger worden na Mirena spiraal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bloempje55, 28 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi,

    Ik had een vraagje, wie heeft er allemaal een mirenaspiraal gehad. En hoe lang duurde het bij jou om zwanger te worden?

    Ik heb mijne pas 30 juni verwijdert en werd 2 dagen erna ongi. Met berekeningen is mij eispong van daag.
    Maar ik ga er niet van uit dat het ronde 1 gelijk raak is Toch?

    Dus mijn vraagje was hoe lang duurde het bij jou na de mirena spiraal?

    Liefs Annemarie
     
  2. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Bij ons was het meteen raak.

    Succes!
     
  3. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Bij mij in eerste instantie na een half jaar. Cyclus kwam wel weer direct op gang en ook heel regelmatig. Gelukkig!

    Succes!
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Wel Mirena gehad maar door zwemteam op IVF ICSI aangewezen....ik weet het dus niet.
    Succes in elk geval.
    Theoretisch gezien moet het wel meteen kunnen zeg maar....
    Elmo
     
  5. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik werd ook meteen de volgende dag ongesteld. Daarna 1 hele lange cyclus gehad maar daarna vrij constant (zie onder mijn banner) De 5e ronde was het raak.
     
  6. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Hoi hoi meiden,

    leuke reactie van jullie geef toch weer beetje posetief gevoeltje haha.

    Tis nu afwachten. Ik mag over 12 dagen testen :D..

    xxxannemarie
     
  7. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hoi Annemarie,

    Mijn mirena is op 26 juni verwijderd!
    Ik heb 2 dagen daarna enkele druppels bloed gehad en dacht dat ik ongesteld ging worden. Dat is verder niet gebeurd. Het bleef bij die paar druppels. Verder heb ik nu nog niets zien komen. Ik heb wel met de huisarts gesproken en die zei dat het wel tot 3 maanden kon duren voordat je uberhaupt ongesteld kon gaan worden. 'maar als je buik dikker word weet je het vanzelf of je zwanger bent!' Tjonge zeg dat had ik ook nog wel kunnen verzinnen. Verder voel ik me ook wel zwanger met al die kwalen die ik heb op dit moment en a.s. vrijdag ga ik weer testen. In de test stond namelijk dat je, wanneer je niet weet wanneer je ongesteld word, 19 dagen nadat je voor het laatst onbeschermd gevreeen hebt, je kunt testen. Dan zou het gehalte hoog genoeg moeten zijn.
    Ik heb inmiddels al 5 testen verspild en ga nu dus ook echt op vrijdag wachten... denk ik hahaha...
    Heb je zelf 'klachten/kwalen'?
    spreek je hopelijk snel weer!
     
  8. Paint

    Paint Actief lid

    27 feb 2007
    392
    0
    0
    Bij mij is hij in febr verwijderd en nog niet zwanger helaas.
    We zitten nu even op het wachtbankje. As weekend weet ik meer.
     
  9. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Juli 2006 verwijder, helaas nog een lege buik....
     
  10. Bloempje55

    Bloempje55 Fanatiek lid

    27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Jeetje Zena dat is behoorlijk lang al dan ja. Ik wens je wel veel sterkte, en hoop dat het voor jou niet meer lang gaat duren.
     
  11. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Dank je! Onze tijd komt nog wel. Ooit1
     
  12. steen

    steen Fanatiek lid

    16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Ik heb 16 juli mijn mirena laten verwijderen. Ik heb wel telkens elke maand, begin van de maand, een beetje spotting gehad, dus ik ben er van uitgegaan dat dat mijn menstruatie was. Dus ik ben er van uitgegaan dat ik vorige week mijn eisprong gehad heb. Afgelopen zaterdag heb ik veel last van mijn onderbuik gehad, steken enzo.
    Dus ik moet nu nog een weekje wachten!
    Succes allemaal!
     
  13. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Steen,
    welkom bij de club!
     
  14. boterbloem

    boterbloem Actief lid

    20 apr 2007
    215
    0
    0
    Hoi bij mij is hij in febr verwijderd, na 1 maand werd ik weer gewoon ongesteld. En in de 3 rondes was ik zwanger, dus het kan wel snel gaan..


    veel succes allemaal en sterkte als je lang moet wachten!
     
  15. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Boterbloem,

    Ik ga vandaag mijn 6e week in dat ik niet ongesteld ben geworden na verwijdering.. Balen of geluk.. wachten is killing..
     
  16. steen

    steen Fanatiek lid

    16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hoi meiden,

    Kunnen jullie mij helpen? Ik heb dus 16 juli mijn mirena laten verwijderen, die week daarvoor heb ik nog een paar dagen spotting gehad (dus menstruatie). De dag van verwijdering heb ik bloedverlies gehad, maar verder niet meer. Ik denk te weten wanneer mijn eisprong was, omdat ik toen veel last van afscheiding had. Vijf dagen daarna heb ik flinke steken in mijn buik gehad. Vorige week ben ik dagen misselijk geweest, gevoelige borsten en rare pijntjes in mijn buik. Maar vanaf zondag echt ongikrampen, en als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben, zou ik gisteren ongi moeten worden. Maar ik heb dus niets meer gehad, dan drie dagen flinke ongikrampen...Is dit normaal voor de eerste keer menstruatie? O ja, en maandagochtend heb ik een negatieve test gehad.....
    Hebben jullie ervaringen?
     
  17. Eef16

    Eef16 Bekend lid

    7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Hoi hoi,
    mijn mirena is op 4mei 2006 al verwijderd en helaas nog steeds niets...
    we gaan nu de 16e ronde in!

    Suc6 allemaal, en wij hopelijk ook, ;) !

    Eef
     
  18. Esmee81

    Esmee81 Bekend lid

    26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Hey Eef,

    weet je nog wanneer je ongesteld bent geworden. Ik ben nu al 6 weken niet ongesteld geweest... met alle klachten wel...
     
  19. steen

    steen Fanatiek lid

    16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    hoi hoi,

    Ik wil even laten weten dat ik vannacht een beetje bloedverlies gehad heb. Mijn menstruatie dus waarschijnlijk. Ik ga er vanuit dat het gewoon normaal is dat het nu nog maar weinig is, de eerste keer na het verwijderen! Ik was er wel blij mee, heb ik weer wat vertrouwen in mijn lichaam! En een mooi cyclus van 29-30 dagen!

    Groetjes
     
  20. Poezzzie

    Poezzzie Lid

    28 jun 2007
    40
    0
    0
    Mama van Shelley
    Gross Stavern (BRD)
    Hi,

    Ik heb hier al een keer op een ander onderwerp over geschreven (ging volgens mij over ontpillen).

    Ik heb 30 mei jl mijn mirena laten verwijderen na 5 + 2 jaar (7 totaal dus). 3 dagen erna ben ik heel licht gaan vloeien, verder niets.

    Vanaf mijn ovulatiedatum in juli heb ik de meest waanzinnige symptomen gehad. Obstipatie, gezwollen buik, pijnlijke en ietwat gezwollen borsten, vlagen van misselijkheid (vooral 's nachts) en steekjes links in mijn onderbuik. Ik was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was.

    NOD (uitgaande van 30 dagen cyclus die ik altijd heb gehad) gemist. Test negatief, 3 dagen later ook weer negatief.

    Na 36 dagen (vanaf de kleine vloeiing na het verwijderen) :evil: ONTIEGELIJK :evil: ongesteld geworden! Dit was 9 juli zo erg heb ik het echt nog nooit gehad. Ongesteldheid heeft een dikke week geduurd.

    Wel weer ovulatie conform 30 dagen cyclus (24 juli).

    6 dagen later (de 30e) een beetje roze afscheiding, verder niets. Weekend van 3,4 & 5 augustus zat ik met mijn beste vriendin in Wenen. Ik was MOE! kon de hele dag wel slapen maar ja we waren daar om te shoppen dus dat doe je niet. Hele rare honger (veel! normaal helemaal niet zo aan het bunkeren) bij thuiskomst 's avonds weer een vlaag van misselijkheid (dacht: logisch na al dat eten) maar 7e nog helemaal geen enkele aankondiging van ongesteldheid (geen pijn in onderrug, geen krampjes in mijn buik en niet chagerijnig :thumup: ) terwijl ik de 8e weer ongesteld zou moeten worden.

    Dus test gedaan en helemaal positief. :)

    Hoewel ieder lichaam natuurlijk anders reageerd heb ik deze maand veel minder aandacht besteed aan mijn cyclus dan de vorige maand. Alleen bij mijn ovulatiedatum dacht ik : Ow ff klussen vanavond :oops: . Verder ben ik gewoon veel te druk geweest met van alles om me op de NOD datum te concentreren.

    Ik weet dat je, zeker als je bewust kiest om er voor te gaan, zoals wij dat ook hebben gedaan, er veel meer mee bezig bent dan wanneer je daar niet zo bewust voor kiest maar ik heb toch het idee dat juist het niet gefocust zijn deze maand heel erg heeft geholpen.

    Al had ik nooit durven dromen dat ik 2 maanden na het verwijderen van mijn spiraal al zwanger zou zijn hoor!

    Tot zover mijn relaas: jullie heel veel succes en ik hoop natuurlijk dat het bij jullie allemaal helemaal raak is! :thumup: :thumup:

    Groetjes,

    Poezzzie
     

Deel Deze Pagina