Hallo meiden, Ik lag vanacht lekker in mijn bedje. Was rond 1 uur wezen plassen. Om 3.33 (hoe krijg je het voor elkaar) werd ik wakker en had ik het ijskoud. Lag gewoon te klappertanden. Mijn vriend kwam gelukkig gelijk tegen me aan liggen om me warm te maken. Ik lag gewoon onder mijn dekbed en voelde warm aan. En warm gewoon normale tempratuur. Ik heb dit ook eerder gehad maar dat was 3 jaar geleden tijdens een blaasontsteking die al 2 maanden aan de gang was. (Ik heb een ziekenhuis bacterie BRMO waardoor ik immuum ben voor antibiotica) Ze kregen daardoor de blaasontsteking niet weg. Ik weet zeker dat ik nu geen blaasontsteking heb aangezien ik speciale medicatiegebruik en alle verschijnselen inmiddels wel ken van een blaasontsteking. (Heb het aan het begin van de zwangerschap al gehad) Wie weet wat dit is/was???????
Geen flauw idee wat het zou kunnen zijn, maar ik weet wel dat je tijdens de zwangerschap last kunt hebben van blaasontsteking zonder dat je symptomen hebt. Misschien voor de zekerheid toch even laten controleren op blaasontsteking.
Dat zou niet kunnen, ivm de medicatie die ik daarvoor gebruik. Ook is het zo dat mocht hij er wel zitten dat ze hem niet kunnen zien met de testen van de ha. Hij moet dan een week op kweek worden gezet voordat die van mij eruit komt. En als ik idd een blaasontstekking zou hebben dan heb ik een heel groot probleem. Ik ben imuum voor antibiotica en er werkt er maar 1, maar die is zo zwaar dat ik die echt niet ga krijgen ivm zwangerschap. Daarvoor heb ik destijds de medicatie gekregen om het preventief tegen te gaan. Wat ik ook zo vreemd vind is dat ik opeens zo onwijs moe ben. Ik heb vanmorgen bijna 1 uur onder de douche gestaan voelde me zo raar. Daarna 2 uur op bed gelegen om bij te komen maar nog voel ik me maar raar. Moet ik de ha gaan bellen of nog even afwachten
Voor de zekerheid gewoon even bellen, ook al is het weekend. Het is niet zoals het hoort en het duurt nu al wat langer. Ik vind dat je tijdens je zwangerschap gewoon extra voorzichtig moet zijn wat dit soort dingen betreft. En je hebt blijkbaar al een voorgeschiedenis. Ik hoop natuurlijk dat het niks is, dat jemisschien gewoon een beetje oververmoeid bent ofzo. (Dat kun je zelf het best beoordelen, of dat kan.) Maar voor de zekerheid kan contact met de huisartsenpost denk ik geen kwaad.
Neem aan dat je een onderhoudsdosering gebruikt... moet zeggen dat ik daar doorheen gewoon ontsteking kreeg.... (heb 3,5 jaar chronische ontstekingen gehad, doorgestuurd naar ziekenhuizen, operatie en uiteindelijk doorgestuurd naar radbout..) een huisarts kan het juist wel zien...(microscooponderzoek) maar op kweek zetten kan ivm je medicijnen niet... omdat dit moet staan en dan de antibiotica de bacterieen "opvreet"... Daarom is het ook zo dat je voor een kweek altijd minimaal 3 dagen antibiotica vrij moet zijn... Dat paardenmiddel ken ik ja..... ben de naam ff kwijt, maar weet nog dat het het eerste medicijn was wat ik ooit gezien heb, waar als bijwerking stond dat je bovenste huidlaag kon afsterven..... niet dat je dat natuurlijk standaard krijgt, maar geeft wel aan wat voor troep het is....... Was dus het middel wat hier ook nog hielp... maar waar ze niet happig op waren om het voor te schrijven.... zou toch laten testen, een onopgemerkte blaasontsteking kan zorgen voor vroegtijdige weeen...!!! dus zeker contact opnemen met ha!! succes
Ik zou het ook niet weten wat dat zou kunnen zijn. Heb je geen koorts oid? Ik heb het bloedheet in de nacht en mn raam moet open en dan nog plak ik aan alle kanten. Ruilen? haha
Ik heb het vannacht even aangekeken. Nergens meer last van . Ik gebruik cranberry pillen van dr. Bloem op aanraden van het ziekenhuis. Dus geen antibiotica, omdat ik daar imuum voor ben. Ben nog steeds wel erg moe. vanochtend na het douche weer een tijd op bed gelegen om bij te komen. Ik ga straks gewoon even de ha bellen.
Nee geen koorts. Normale nachten nu ik zwanger ben lig ik meestal ook op het dekbed ipv er onder heb het ook zo heet. Terwijl ik normaal gesproken het liefste onder alle dekkens ga liggen die er in huis zijn
ik gebruik ook die cranberry pillen en ze zijn erg goed.. had zelf lichte blaasontseking en toen ging ik die gebruiken.. ben ook immuum voor antibiotica geworden door aldie keren dat ik het gehad heb
Ik zou t wel na laten kijken als ik jou was.... Hier vroegtijdige weeën gekregen door langdurige urineweginfectie waar ik niets van merkte. Wat z ekunnen doen bij een eventuele blaasontsteking dat zie je dan wel weer....
net als mij... ik zeg blaasontsteking. heb nu mijn tweede kuur achtereen, terwijl ik afgelopen week zweerde dat het over was.. bleef mij raar en moe voelen..ja hoor...weer blaasontsteking! Sterkte allen!