Zwangerschap gaan missen na bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ben mijn buik op een gegeven moment wel heel erg gaan missen!
    Ik vond het inderdaad geweldig om te 'pronken' met mijn buik (ik voel me heel vrouwelijk als ik zwanger ben), en dat hele intieme 'met z'n tweetjes zijn' heb ik ook gemist.

Toch zit ik er nu zo over na te denken, en ik denk dat het een beetje hetzelfde werkt als bij een bevalling: ik ben nu bijna 8 weken zwanger, en de hele dag moe en misselijk, en zoals ik er nu over denk blijft het dus bij 2.... En ik weet ook dat dat gevoel ineens weer heel anders kan zijn als ik straks in de betere periode van de zwangerschap kom, en dat ik deze zwangerschap na de geboorte ook wel weer zal gaan missen....
    Ingewikkeld hoor!

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Jongste is nu 1.5 en ik mis nog steeds weleens het zwanger zijn! Lekker pronken met die grote buik (en ik had toeters!!) en dat gewiebel en geschop......
    Echt jammer dat die tijd voorbij is, maar ik wil toch echt geen 3e!

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik heb mijn buik en de beweging daarin best wel een tijd gemist ja,ook al lag de kleine man boven in zijn wiegje....

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik miste heel erg de bewegingen in mijn buik, ik voelde me echt zo 'leeg' de eerste weken!

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Gefeliciteerd met je zwangerschap,ik zie net je banner:D:p...
    Nog een aantal weekjes,en die beweging is weer terug in je buik!!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Het enigste wat ik misten waren de bewegingen van mijn dochter.

De eerste 12 weken boven het toilet door gebracht, en met 20 weken al moeten stoppen met werken ivm bi. Dan duren je dagen lang........

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

here the same

8. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier heb ik het ook gemist na de eerste, de eerste paar weken, daarna niet meer. Vooral jaar dat je het trappelen ed niet meer in je hebt.
    Mijn dochter is toen ook met precies 37 weken geboren dus dan heb je nog niet het idee dat het er gelijk aan komt want de meesten lopen wel iets langer door.
    Nu vind ik het ook weer heerlijk, het zwanger zijn. Moet ook wel zeggen dat ik zowel bij deze als vorige zwangerschap een vrij makkelijke zwangerschap heb. Nu wel wat last van mijn bekken maar niet extreem ofzo.
    Denk dat ik het dadelijk ook wel weer ga missen. Of er een 3e komt dat weten we nog niet, ligt eraan hoe alles gaat. Dus het zou mijn laastste zwangerschap kunnen zijn.
    Vind het wel fijn dat deze kleine in ieder geval iets langer blijft zitten als nr 1.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dank je wel! :)

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nee, ik weet zeker dat ik het niet ga missen na deze zwangerschap. Ik voel me alles behalve mooi en heb een vervelende zwangerschap gehad dus ik hang de vlag uit als mijn meisje er is en ik van mijn kindjes kan gaan genieten.

Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat ik dit nooit meer wil.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik mis het zwanger zijn nog steeds elke dag. :D Terwijl ik alles behalve een makkelijke zwangerschap heb gehad.. (HG, 2x in het zh gelegen aan een infuus door vocht tekort ivm HG, met 31weken dreigende vroeggeboorte, weeënremmers, longrijpingsprikken, verplichte bedrust)

12. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik kijk vanaf minuut 1 dat ik zwanger ben al uit naar december en dat ik de kleine vast kan houden. Het getrappel is leuk maar wil mijn baby en het liefst gister nog dan vandaag.

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nee, ik kon niet wachten tot mn dochter eruit kwam en ik mn lijf weer voor mezelf had. Ikheb de schopjes ed ook nooit gemist.

14. Ik heb het niet gemist - in het begin mistte ik alleen de rust :D

Was juist erg blij dat die buik weg was zeg.. het was zó zwaar geweest de laatste weken. Ben het pas weer gaan missen na een jaar en nu kijk ik uit na de tijd dat ik er weer vanaf ben :) ik vind zwanger zijn puur noodzakelijk om een kindje te krijgen en geniet van de mooie momenten maar verder vind ik het zwaaaar

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik miste het na de 1ste vréselijk! Wilde het liefst ook weer z.s.m. zwanger zijn maar ja.. zwanger worden om het zwanger zijn hebben we maar niet gedaan hihi :):p
    Ik geniet nu ook met volle teugen ook al is het niet altijd even prettig. Ik kijk nu wel heel erg uit naar de kleine maar kijk er ook tegenop om straks alles weer te moeten missen.

Deel Deze Pagina