Voor mij kan het niet langzamer gaan, haha. Ik geniet nu enorm (kwaaltjes zijn er niet meer), dit wordt mijn laatste zwangerschap. Ik heb het druk dus de tijd gaat toch snel! Ik geniet!
vind deze zwangerschap ook zo ontzettend snel gaan deze keer. Straks ben ik 12 weken zwanger voor ik het zelf besef. Geniet er erg van.
Ik vond mijn voorgaande zwangerschappen ook snel gaan, had dan ook niet zo heel veel last van misselijkheid, alleen veel bekkenklachten. Nu ik zwanger ben van de vierde en dus ook laatste, probeer ik extra te genieten hoewel ik toch de eerste weken ontzettend gespannen ben of het wel goed blijft gaan. Ik probeer wel extra te genieten nu, zeker omdat ik weet dat ik mijn buik heel erg ga missen! Deze keer ben ik wel de hele dag supermisselijk en duizelig, maar ik weet wat er tegenover staat en dat maakt veel goed. Iedereen die het wachten te lang vind duren... sterkte met de laatste loodjes! Liefs
nou kan niet zeggen dat het mijn hobby is ik vond en vind mijn zwangerschap heeeeel langzaam gaan, vooral die laatste weken zijn echt een hel zeg! mijn beebje mag al lang komen en het kan elk moment gebeuren.. en daar focus ik helaas ook iets teveel op, ondanks dat mijn dagen aardig volgepland zitten!
Vind het vreselijk snel gaan na de 12 weken echo, en toen we het iedereen verteld hadden! Denk soms ook; help! dit gaat veel te snel... Maar ga ervan uit dat als het zo allemaal wat zwaarder gaat worden, de tijd ook wat langzamer gaat. Vind het nu allemaal nog vrij gemakkelijk gelukkig, denk dat dat ook wel scheelt!
Het kan mij niet snel genoeg gaan...ondanks dat ik bijna geen kwaaltjes heb vind ik het zwanger zijn niks aan Wil na deze meid heel graag een 2e (ooit ), maar het idee dat ik dan weer 9 maanden zwanger ben...pfff wordt nu al moe bij die gedachte
Snel? Het mag van mij nog wel wat sneller hoor Denk dat het er vooral mee te maken heeft dat ik zo beperkt word door bekkeninstabiliteit en zo... dat ga ik echt niet missen als het eenmaal voorbij is.
sinds mijn verlof is ingegaan duurt het zoooo lang. En heb er pas 1 week opzitten ben er 5 weken voor die tijd uitgegaan. Als je werkt gaat het veel sneller. Kan niet meer wachten op mijn kleine wonder