Zwangerschap geheim houden maar hoe meedoen met Moeders voor Moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamamilou, 1 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melk84

Melk84 Actief lid

10 okt 2015
    232
    124
    43
    Ik kreeg de tip om de container op de badrand te zetten zodat je er niet boven hangt. Dit werkte voor mij goed ondanks dat de geur van het goedje in de containers me echt tegen stond.
    Denk trouwens wel dat het een illusie is om te denken dat het niet opgemerkt wordt in de straat. Vooral vrouwen die mee hebben gedaan zullen het herkennen, het wordt toch in en uit de bus geladen dus helemaal onopvallend gaat niet. Maar die hebben dan zelf ook in de situatie gezeten dus zullen hun mond wel houden lijkt me??...

2. mamamilou

mamamilou Niet meer actief

Vanmorgen is de mevrouw van Moeders voor Moeders bij mij geweest. Wat een leuke vrouw!
    Samen hebben we nog een zwangerschapsrest gedaan en nog steeds positief. Goed nieuws. Ik mag dus mee gaan plassen.
    Ik heb een krat gekregen met de flessen. Mennn, wat een lucht. Nu ben ik niet misselijk, maar ik kan me voorstellen als je wel last hebt van zwangerschapsmisselijkheid dat dit niet prettig is. Als tip kreeg ik om de flessen even (een half uurtje) buiten neer te zetten zonder dop. Dan gaat de ergste lucht weg. Verder gewoon plassen in de kan en dat dan in de fles gieten. Naar aanleiding van een tip hier op zwangerschapspagina heb ik trouwens met haar afgesproken dat ik de komende tijd het kratje naar haar huis breng. Dit was geen probleem.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. 2de leg

2de leg Fanatiek lid

24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Haha ja de inhoud van die kan stinkt echt heel erg en ik ben mega misselijk continu.

Ik plaste in de kan, zette dan de kan neer. Deed mijn ding verder en dan draaide ik de dop van de fles pas open, goot de kan leeg en dan snel weer dichtdraaien.
    Dan de kan afspoelen en tada.

Deel Deze Pagina