Bloedverlies bij 6 weken zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lindawen79, 2 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Pffff dames.... was net een beetje gewend aan het idee dat ik echt zwanger ben. 6+3 vandaag.

Maar vanaf vanmiddag wat bruinige afscheiding. Beetje donker slijm. Beetje krampachtig gevoel. Nu heb ik dit wel al vanaf het begin die krampende. Afscheiding dus niet veel maar dit maakt me super onzeker.

Aanstaande maandag heb ik de eerste echo. Heb nu nog niet meteen het idee dat ik de gynaecoloog moet bellen. Lees overal dat men nog niets kan doen en dat het 2 kanten op kan gaan.

Probeer me niet teveel zorgen te maken maar moest het even ergens kwijt. Hopelijk vliegen de dagen op het werk ook voorbij. Nog 2 stressvolle dagen te gaan en dan vakantie.

2. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Balen is dat hè, dat afwachten :(
    Ik kan er niks zinnigs over zeggen, je hebt alles zelf genoemd. Laten we hopen op het beste.

Lindawen79 vindt dit leuk.
  3. Suuster

Suuster Fanatiek lid

6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    Je zult toch even af moeten wachten tot de echo, of misschien mag je eerder komen?
    Succes in ieder geval!

4. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik heb t ook 2 x gehad en bij 1e keer gebekd naar de vk. Die heeft me gerustgesteld dat t komt door ee n gesprongen bloedvaatje (in mij geval door zwaar tillen).
    Maar welke kleur en bv substantie heeft t? Bij mij was t echt gemengd met afscheiding en heel lichtbruin. Dis niet dat donkerbruine oude bloed.

5. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Vandaag gebeld en inderdaad geruststellende woorden. Is oud bloed waarschijnlijk van bijv een gesprongen vaatje. Als ik het niet vertrouwde mocht ik langskomen. Maar er zat een risico in dat er niet geks te zien is en ook het hartje nog net niet. Het is vandaag ook gestopt. Moest bellen als het bleef of heftiger werd. En ik mag ten alle tijden bellen als ik toch een echo wilde.

Pechvogol vindt dit leuk.
  6. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Hier mijn ervaring met tot dusver een positief resultaat. Ik heb op NOD, tussen 5.5 en 6.3 en nu vanaf 8.1 bruinverlies gehad en constant goede echo's. Het is bij mij wel meer een soort van afscheiding met wat bruin en ook niet constant of echt iedere dag. Het kindje groeit goed, mooi stevig kloppend hartje. De verloskundige zei dat het echt kwam doordat mijn bm mond goed doorbloed is en er om wat voor reden dan ook een vaatje spring (niezen, hoesten, persen, tillen.. kan van alles zijn). Ik maak me wel wat minder zorgen als ik het nu zie, maar fijn is het niet.

7. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Klopt inderdaad... was al een hele spannende tijd en merk dat ik het lastig vind om me geen zorgen te maken. Is nu wel wat gezakt na het telefoontje. Maar hoop echt op een mooie echo maandag..

8. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Hoi dames,

Helaas geen goed nieuws hier. Vandaag zou een mooie dag moeten zijn ..
    Het vruchtje is veel te klein voor de termijn. 3,5 mm bij 7+2.. omdat het gaat op een tp bij ICSI is kan dit niet veel speling geven. Daarbij een traag hartje. Volgens de eerste deskundige die de echo deed zou het 2 kanten op kunnen gaan. 2e gynaecologe zei dat het er niet goed uitzag en zo goed als zeker een miskraam zou gaan zijn.
    Mocht over een week terug komen in de kliniek. Maar ik had voor a.s. Woensdag al een afspraak bij de gynaecoloog staan. Dus die laat ik staan en ga daar overleggen hoe verder... voor nu ben ik even lamgeslagen en verdrietig.

9. Want2beAmom

Want2beAmom Fanatiek lid

9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Ah nee, dat is niet wat je wil horen :(.. maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik hoop dat de gyn ongelijk heeft en dat je de volgende keer een mooi stevig kloppend hartje ziet!

Deel Deze Pagina