Jeetje ik ben sinds een paar dagen echt de hele dag beroerd. Sta ermee op en ga ermee naar bed. Heeft iemand de tip om dit tegen te gaan. Tot nu toe 1 keer moeten overgeven en dat lucht dan even op maar duurt ook niet lang. Bij de vorige zwangerschappen ook misselijk geweest maar toch niet zo erg als nu.
Rust! Het enige wat bij mij 'hielp' was plat in bed. En nog steeds als ik niet op tijd mijn rust pak gaat het mis.
Ik probeerde van alles, ivm werk slikte ik uiteindelijk emesefane (grote kans dat ik het fout spel ;p) en dat werkte goed als ik daarnaast m'n maag soort van gevuld kon houden (dat haalt echt de scherpe kanten eraf!!!) Begin de dag met ontbijt in bed dus als het kan laat je man/vriend een ontbijtje voor je maken. 3 maanden lang was het enige wat ik kon eten chocolade cruesli met veel melk en stukjes banaan. Ondanks dat het best machtig is werkte dat top bij mij
Bij mij hielp het juist om niet plat te liggen haha, wat een verschillen he dus het is ook echt heek oersoonlijk dit advies: Eerst even een beschuitje of een crackertje eten voordat je opstaat... Melk hielp bij mij en een slokje cola als ik het op voelde komen ook Sterkte!
Voordat je op staat een droge cracker, ik deed altijd droog toastje eten en dan even blijven liggen. Ookal ben je misselijk, toch wat eten. Vaak trekt de misselijkheid dan meer weg. Ook zeggen ze dat gember goed helpt tegeb misselijkheid
Elk uur iets lichts eten zoals een cracker met suiker, halve banaan of beetje vla. Dat hielp bij mij. Niet eten en drinken tegelijk maar steeds kleine beetjes. Ook plat liggen was helaas noodzakelijk..
Kleine slokjes coca cola geen liters ivm de cafeine en bij mijn vorige zwangerschap at,ik een uur voor ik op stond een krentenbol maar deze keer hoeft dat niet. Droge crackers vond ik niks..
verschrikkelijk is dit he, ik heb ook vanaf week 6 bijna alle dagen overgegeven, week 7 ging iets beter maar vorige week en vanmorgen pffffff, ik eet niets en drink niets tot na een paar uur, rust en frisse lucht helpt mij. als je DE tip hebt, hoor ik het graag, denk dat er niets anders op zit dan wederom afwachten