zwangerschap geheim houden met kerst en oudejaars?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 16 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk allemaal om te horen!

Ik zit nu heel erg in de twijfel.
    Vanochtend opnieuw een test gedaan maar dan van het merk predictor en deze was negatief. Terwijl de test van gister niet een hele dikke tsreep had maar wel een duidelijke en dat was van het merk predictor. Dus heb gelijk een afspraak gemaakt om 10 voor 11 bij de huisarts.

Ik hoop zo dat ik gewoon nog zwanger ben.. Zou het aan de predictor test kunnen liggen? Op de beschrijving stond dat er meer hcg nodig was om die positief te testen ofzo

2. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    oeps de test die ik gister had gedaan was van Sensitest.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Geen idee,Mss kun je een foto plaatsen van de testen?

4. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hey meis!

Wat lastig allemaal zeg! Want je zit Indd ook met Zalm biefstuk carpaccio etc! Wellicht toch maar zeggen dan?

Over de testen: predictor testen geven vaak vals positief of negatief aan heb ik hier al vaak gelezen! Heb je er nog meer? En ochtend urine gebruikt? Ik raad de kruidvat 2 voor 5 euro aan!

Succes! Ik duim voor een nieuwe positieve test bij je!

5. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb hem vanochtend gebruikt. Maar heb om 10 voor 1 afspraak bij de huisarts. ik wacht ff af wat daar allemaal gebeurt. Ik neem aan als hun een test daar doen of controle dat het dan echt zeker is toch? ook als ik nog erg weinig hcg heb

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Net zei je 10:50?
    Succes bij de HA!

7. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik bedoel ook 10 voor 11. sorry hoor was gewoon een type foutje haha

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hahaha
    Succes meid!!

9. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hey meis,

Die testen van de predictor zijn echt troep.
    Die van sensitest zijn niet super gevoelig.
    Bij mijn vorige zwangerschap testte ik super licht positief, terwijl die van de kv al knalde.
    Voorlopig niets drinken en niet plassen dan bij de ha verder kijken.
    Houd er rekening mee dat je hcg enorm kan schommelen.

Hopelijk is alles gewoon goed meid!

Liefs!

10. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden!! Heel erg goed nieuws ben gewoon hartstikke zwanger! Heb nu in totaal
    3 testen gedaan. Gister die van sensitest die was goed te zien. vanochtend ptedictor en die gaf ineens na 5 uur ongeveer een heeeeelee lichte streepen net die van de kruidvat en die gaf een dikke vette streep. De ha gaf aan dat ze ook niet zo een fan is van predictor..

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Leuk,gefeliciteerd!!

Foto???

12. ToyaAp

ToyaAp Actief lid

1 sep 2010
    418
    0
    16
    Zuid Limburg
    Hey meis!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

Wij hebben het nog niemand verteld, dat doen we met Kerst!
    Mijn HA heeft een echoapparaat, dus heb easy kunnen regelen dat ik 24 dec nog een echo krijg voor de foto!
    Dus als jouw HA ook een echoapparaat heeft zou ik meteen ff bellen voor een fotootje te maken om t met Kerst te vertellen! Is meteen een onvergetelijke Kerst! ;)
    Succes meid!!!!

13. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Proficiat met je zwangerschap!

Lijkt me inderdaad wel een beetje lastige positie waar je inzit. Zeker als mensen gewend zijn dat je normaal wel iets drinkt met verjaardagen / feestdagen. De truc met de rode en de witte wijn vond ik wel een goede. Ik denk dat deze ook nog wel het beste werkt. Aangezien je met een antibiotica kuur mensen nog vaak hoort zeggen dat één drankje geen kwaad kan. Succes ermee! :)

14. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Ik heb een keer een bacteriële infectie gehad en toen kreeg ik een hele sterke kuur waar bij ik absoluut geen enkel glas alcohol mocht drinken. Dat medicijn geven ze ook aan alcoholisten om ze af te laten kicken. Je wordt dan echt ontzettend ziek als je maar 1 druppel alcohol drinkt.
    Als je dan ook nog zegt, dat je vermoedt dat je het van rood vlees of rauwe vis hebt gehad, en daar nu absoluut geen trek in hebt, ben je klaar ;)

Maar voorkomen dat mensen er naar gaan vragen, lukt waarschijnlijk toch niet.
    Maar goed, mijn moeder heeft ook altijd alles door, dus wij hebben het gewoon verteld...

Je kan ook altijd zeggen, dat je nog zooo'n ontzettende kater hebt van de avond ervoor

15. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zeg gewoon dat je de dag ervoor bij je familie/vrienden/werk een kerstborreltje hebt gehad en dat je nog een beetje last hebt van een kater. Mocht je dan een beetje misselijk worden van iets wat voor je neus staat (toch altijd aparte hapjes met Kerst) dan heb je daar ook gelijk een excuus voor.

De Bob zijn is ook een goede.

Een glas wijn aannemen, af en toe een nepsipje en dan in de plantenbak gieten kan ook (of bij de kerstboom). Zeg daarna dat de wijn niet zo lekker valt of dat je deze wijn niet zo lekker vindt. Uiteraard uitkijken dat niemand je betrapt en dat het niet opvalt dat je zomaar je glas leeg hebt.

Hihi, vind dit nog wel grappig ook.

16. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou meiden... toen ik vanmiddag echt zeker wist dat ik zwanger was moest en wilde ik gelijk naar mijn moeder haha.

puntje bij paaltje ben ik net gelijk dus naar mijn moeder en oma gereden.. en die begon gelijk te huilen en is mij nu aan het bombarderen met leuke spulletjes via internet. op de 19e wil ik het me vader vertellen tijdens mijn verjaardag.. dat maakt alles toch een stuk makkelijker en ik voel me opgelucht haha

ik probeer een foto te plaatsen van mijn testen.. ff uitvogelen hoe dat gaat

17. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Je kunt foto's sturen door "meer opties" onder aan te klikken en dan "beheer bijlage" te doen ;)

Super dat ze zo reageerde!! Breng wat rust...

18. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    beide testen vandaag gedaan. de predictor zelfs met ochtendurine.
    de predictor toonde pas een hele vage streep zo''n 4 uur na de test.
    onderaan de kruidvat test. die was na 5 minuten duidelijk.
    de test van gister is oppeens verdwenen :(!

Bijgevoegde bestanden:

19. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Duidelijk zwanger...

Als zelfs predictor positief is moet je wel zwanger zijn ;)

Deel Deze Pagina