meis ik had precies t zelfde mijn eeste echo zagen ze heel mijn buik holte vol met vocht en zagen geen vruchtje na een paar weken is dit vocht uit zich zelf verdwenen conclusie waarschijnlijk een gesprongen cyste!!! maar indd mijn gyn kon ook alleen maar negatief zijn het bleek dat ik toen ook echt heel pril zwanger was!!! en nu als resultaat 36 weken zwanger en een druk spartelend mannetje in mijn buik. dus meis hou hoop en ga van t goede uit....
Heel veel sterkte, hopelijk heb je snel duidelijkheid dat de zwangerschap goed is. Ondanks het feit dat je al 2 kindjes hebt, maakt dit niet minder erg. Virtuele knuffffff
hey claire, ik las idd net op een andere site ook al zo zelfde verhaal als mij en dat is ook goed gekomen.maar idd de gynaecoloog was zooo negatief en toen aan het einde van de dag zei ze ja het is waarschijnlijk een cyste niks ernstigs maar ik maak me nu wel druk omdat de gyn gelijk zo paniekerig deed. nou ik hoop dat mijn verhaal ook zo als die van jou mag aflopen xxxxx
hallo dames! nou vandaag terug geweest bij de gyn mijn hcg waarde was 470! dus mooi verdubbelt de gyn zei dat alles wees op een normale zwangerschap,wat betreft het vocht in mijn buikholte kwam door een gesprongen cyste en de cyste zat in mijn baarmoeder ook dit was niet ernstig! maandag nog 1 keer bloed prikken maar ik vertrouw er nu helemaal in! xxxxxjes
nou dames! vandaag weer naar de gyn geweest mijn hcg was 3400! dus lekker snel gestegen. alles zag er goed uit heb ook het vruchtzakje gezien, en 7 december heb ik een termijnecho ben benieuwd! had net alleen bij het afvegen gelige afscheiding met volgens mij een heeeeeeeeeeel klein beetje bloed al maak ik me daar niet zo erg druk om aangezien ik bij mijn 2e zoon heel veel bloedverlies had met stolsels tot 20 weken en de zwangerschap is ook goed gegaan! een vrouwenlichaam zit raar in elkaar haha xxxxjes
helemaal geweldig!!! WAUW!!! Wat vervelend dat je onnodig in de stress hebt gezeten en dat ze meteen van het ergste uitgingen!! Hou ons op de hoogte en probeer er nu vertrouwen in te hebben maar zo te lezen lukt dat aardig!!
hey hey bedankt voor je berichtje! ja ik heb er wel vertrouwen in ik laat me niet meer zo snel gek maken ik probeer me lichaam te vertrouwen al is dat soms wel moeilijk natuurlijk haha nou op naar de 6 weekjes
Gefeliciteerd met dit goede nieuws! En nu op naar 7 december! De titel van het topic veranderen moet je via de moderators doen volgens mij! Rechtsboven een bericht staat er zo'n gevarendriehoekje met een uitroepteken. Daar moet je op drukken! Dan kun je melden dat de titel veranderd moet worden! Liefs