Weer een vraagje van mij. De baby wordt steeds drukker en zelfs wild voor mijn gevoel (hahahaha). Vooral 's nachts houdt het me echt wakker en als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik allerlei kronkelige bewegingen. Het kindje is echt druk geworden. Is dit normaal in de laatste weken? Ik begreep juist dat de baby dan minder te voelen is omdat de baby minder bewegingsruimte heeft. Wie herkent dit?
Die kleine van mij is ook nog steeds niet rustig (maar is ook nog niet rustig geweest). Ik dacht dat dat het minder zou worden ivm ruimtegebrek. Ik weet het dus ook niet!
Ja! Dat herken ik wel. Ik snapte er ook al niks van haha. Overal lees je dat ze rustigere bewegingen gaan maken, maar die van mij schopt juist wilder en harder! Hij draait volgens mij ook heel vaak met de armpjes en beentjes van links naar rechts en weer terug. Hij was sowieso al druk hoor, maar het wordt iig niet minder!
Hier ook een volledig ingedaald druktemakertje. Vooral 's avonds gaat ze nog tekéér! Ik ben overtijd, dus echt veel ruimte zal ze niet meer hebben, maar in elk geval genoeg om nog flink te spartelen. Overigens is ze wel altijd erg druk geweest.
Grappig dat jullie dat ook herkennen inderdaad. Vooral 's nachts kan de baby behoorlijk tekeer gaan. En dat verbaasde me want inderdaad, je hoort vaker dat na indaling ze meer schuiven dan echt schopjes etc maken.
hahaha ik voelde josefien nog tijdens de 1e weeen toen ik onder de douche stond... daarna niet meer maar was toch wel apart... gr Jose
Hier hadden wij 's avonds voordat we gingen slapen zo ongeveer een verbouwing in mijn buik (was echt niet normaal). De volgende ochtend braken mijn vliezen (37 weken). Misschien was ze toch iets te druk geweest .
Lena was ook tot het laatst toe gewoon heel erg druk. En 'deze' is ook heel erg druk. Vooral 's avonds, als ik op bed ga liggen dan is m'n buik echt net een soort barbapappa, zo veel verschillende vormen neemt ie aan. Nee, deze is echt no way stiller geworden naar het einde toe hoor!