heel veeeel plassen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door GhitaThakoerdin, 14 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

wie is er af en toe ook zo zat van dat je snachts wel 10x je bed uit moet om te plassen.. kan ook nog maar op 1 zij liggen en anders voel is steeds mn blaas.. haha.. wel erg vervelend.. maar ik heb t wel voor ons kleintje over.. pfff alleen af en toe.. :confused: sta ik zo op.. :(

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik ben het ook zat hoor, sta ik snachts op om te plassen en dan ga ik weer in bed en ongeveer 15 minuten later moet ik weer opstaan, wordt echt gek.

3. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ja hier ook, normaal hoef ik er snachts nooit uit en nu moet ik soms alweer als ik er net vanaf kom :)

4. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    heb er ook last van normaal hoef ik ik er ook niet uit maar nu zo 7of8 x per nacht wel irritant maar nog ff en dat gaat weer over!

5. GhitaThakoerdin

hahaha.. jah we worden alvast voorbereid op het vele opstaan snachts als de kleine er straks is..

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Normaal probeer ik in de avond niet meer zoveel te drinken. Het scheelt heb ik gemertk. Sta nu alleen maar 2 keer op. Standaard om 02:00 en om 05:00!

Maar nu ik minder drink heb ik last van verstopping! Dus...ben je van het een af krijg je het ander!

Maar heb het zeker voor ons kleintje over!

7. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    zo vaak moet ik niet op maar wel altijd 1 of 2 maal per nacht. Het vervelendst eraan is dat ik eens ik terug in m'n bed lig, gewoon klaarwakker ben en niet meer kan slapen. Ik lig dan vaak 1 à 2 uur wakker (of meer)!

8. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    yep,hier ook.Kan al op de tast naar de wc omdat de route helemaal in me systeem zit haha!

slaap sinds dit weekend met een voedingskussen,en dat is ideaal.

ben alleen altijd bang dat ik niet wakker word om te plassen,dus zodra ik maar iets drang voel snachts,dan ben ik er als de kippen bij om naar de wc te gaan.

ach,tis vervelend ja,maar we krijgen er wat moois voor terug!

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Haha.. irritant is dat he!Moet er ook wel 6 keer uit om te plassen. Bij mij helpt tot een bepaalde tijd drinken echt niet! Moet zelfs plassen als ik niets gedronken heb.

Zelfs al moet ik vaak snachts, als ik eruit ben, moet ik weer nodig plassen en dan een kwartier later weer. Nog steeds niets gedronken.

Wat jij dus hebt, ik kan dus niet op mn rechterzij liggen, want volgens mij ligt Frodo dan op mn blaas.

10. GhitaThakoerdin

haha.. het is toch ook wat.. maarja we krijgen er idd iets heel erg moois voor terug.. :p
    bij mij maakt het helaas ook niets uit of ik nu minder drink voor het slapen gaan... gelukkig val ik wel weer direct in slaap erna..

enne dromen jullie al veel over de bevalling?

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee eigenlijk niet... Gelukkig, maar wat niet is, kan nog komen hihi ;)

12. Niet meer actief

Heel herkenbaar!
    Ik word ook een paar keer pernacht wakker om naar de wc te gaan. Of omdat ik last heb van maagzauur OF omdat ik weer een verstopte neus heb OF omdat mijn rug pijn doet.

Ook overdag heb ik hier last van...hoeveel toiletten ik al van de binnenkant heb bekenen?! Overal waar ik kom ga ik eerst naar de wc...

Nog even een paar weekjes volhouden!

13. Konijn

Konijn Niet meer actief

Wij slapen boven aan de voorkant van het huis en hebben de badkamer beneden aan de achterkant. Moet dus steeds het hele huis door (lekker koud) om bij de wc te komen... ben helemaal verkleumd als ik weer bij mijn bed aankom. Om zodra ik ga liggen het gevoel te hebben dat ik alweer moet :rolleyes:.

Ik wordt er zooooo zat van... tientallen keren per dag moeten plassen... pff... heb echt geen zin meer om elke keer weer je kleren op te moeten hijsen en goed doen enzo... :(

Naar mijn werk moet ik anderhalf uur reizen (fietsen, trein, bus, lopen): net te lang helaas... Ik kan gewoon niet meer thuis komen zonder tussendoor een noodstop te maken.

14. ik moet er snachts ook zeker 3x uit om te plassen! echt superiritant! en dan lig ik weer een uur te draaien en te woelen voor ik weer in slaap kom:(
    elke keer als ik me om wil draaien moet ik plassen :(

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik moet er ook vaak uit ja. Gelukkig grenst onze slaapkamer aan de badkamer, dus ik kan met mijn ogen dicht. Het raampje in de badkamer geeft genoeg licht, dus ook dat hoef niet aan.

Maar ik heb snachts ook dorst... Nu heb ik een bekertje water bij de wastafel staan en die drink ik snachts leeg. Iedere keer dat ik ben wezen plassen een slokje. Het helpt, want vaak is het slokje genoeg.

Maar laatst was ik om het uur wakker om te plassen. Toen werd ik het zo zat dat ik tegen mezelf zei: ik slaap nu eens gewoon door! En toen werd ik 3,5 uur later pas wakker. Op de een of andere manier werkt het nu nog steeds, wordt nu om de 3 uur wakker.

En ach, ik hoef nog maar ruim 3 weken.

Deel Deze Pagina