genant onderwerp.. borstenprobleempje

Discussie in 'Gezondheid' gestart door nancy1979, 6 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy1979

nancy1979 Lid

3 aug 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben nu 35 weken zwanger en loop tegen een genant probleem aan. Door toenemende benauwdheid en een geirriteerde slokdarm voor mijn maagzuur kan ik niks meer hebben op mijn borstkas, zelf de knoopjes van mijn vest doen zeer. Alleen, ik kan dus geen BH's aan en om nu alles de vrije ruimte te geven als je naar vrienden of familie gaat...Ik heb nu het volgende geprobeerd: verschillende maten BH,s voedings-en meegroeiBH,s sportBH,s zwangerschapshemdjes en denk nog na over de AHH BRA. Iemand tips of ideeen .

2. rally

rally Lid

20 jun 2012
    51
    0
    0
    brabant
    Zelf had i er ook wel wat last van en heb dus wel een soort van ahbra genomen (goedkope versie te koop bij bv Jola) en die zitten me toch een partij lekker nie knellen of klemmen heerlijk Proberen is de moeite waard.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    je hebt ze ook bij de Action voor 3 euro... zitten erg lekker, maar niet als je wat meer kilo's op de weegschaal hebt....

4. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Ohw.. He bah! Alles zit dus vervelend!
    Nou ik loop zoveel mogelijk zonder bh of iets dergelijks.. En toch een volle D cup hoor! Maar ik krijg verschikkelijke jeuk van bh's of topjes..

5. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Misschien een raar idee maar misschien helpt verband? Heb het eens bij een vrouw moeten doen die ook veel last van haar borsten had en ze gaf toen aan dat het hielp..

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heb hier die meer kilo's, maar zweer erbij! Als je meer steun wilt, kun er desnoods ook 2 over elkaar dragen. Dat doe ik bv wanneer ik actiever ga zijn, sporten ofzo. :)

Zweer erbij!

7. missmartini

16 sep 2012
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de action liggen inderdaad van die ahhbra topjes.
    Voor die paar euro het proberen zeker waard!

8. Inderdaad een ahhbra, of soort sporttopjes, sowieso producten zonder beugels. Verder hoef je niet persee een beha aan toch? Neem aan dat je met dit weer toch wel iets aantrekt dat je bovenlijf bedekt. Als ik bang ben dat anderen tepels kunnen zien doe ik de lilypadz erop.

9. angela33

angela33 Actief lid

7 mei 2011
    169
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb vooral als ik mijn beha uit doe zo'n vreselijke pijn aan mijn borsten en tegenwoordig draag ik dan een soort ahhbra in bed en ik kan je zeggen, ideaal.
    en ik heb een grotere cup maat

dus zal het zeker proberen en als je gaat bevallen heb je niet het idee dat je er helemaal bloot bij ligt, want dan zou ik er ook een aan doen. mocht je dan je baby op je borst willen zodra het kindje eruit is dan kun je het zo aan de kant schuiven.

succes

Deel Deze Pagina