hoi mirjam en japke eerste dag laatste ongi ( was ook tevens MK)was op 12 mei ..ik ben nu opnieuw zwanger ( wel pril) maar vet pos. testen , nu mijn vraag ...ik heb eigenlijk helemaal geen sympt. ..borsten doen niet echt zeer en groeien ook niet ...ben niet misselijk ..ik ruik niet sterker ..en ik kan zelfs beter naar het toilet dan van te voren is dit normaal ? of is dat een teken dat het niet helemaal goed zit ? sorry voor al deze vragen maar ik ben nogal onzeker geworden na de MK alvast heel erg bedankt greetz asjuh
hoi asjuh, wat fijn dat je weer zwanger bent! Het wel of niet hebben van symptomen zegt niets en heeft geen voorspellende waarde. Je kunt de ene zwangerschap veel klachtjes hebben en de andere helemaal niet. Ga daar dus niet teveel op af. Het is logisch dat je onzeker bent na een miskraam. Maar probeer opnieuw vertrouwen te krijgen in je lichaam en in deze zwangerschap! Mirjam
dank je wel ...voor je antwoord , ook wilde ik graag weten of het verantwoord is om gewoon te vrijen lastig ben ik he ...we durven namelijk alletwee niet zo goed omdat we bang zijn , dat er op die manier iets misgaat knuf asjuh