Cyclus na miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by ima28, May 16, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Hoihoi,

Ik heb 7 april een miskraam gehad en heb 8 dagen gevloeid. Bij de controle vk bleek ik 'schoon' te zijn.

Ik ben tot op de dag van vandaag nog niet ongesteld geworden en we hebben wel geklust de afgelopen maand. Ik lees overal over een eerste menstruatie na mk na zo'n 4 tot 8 weken. Mijn vraag is: tel je dan vanaf het begin van het vloeien of vanaf het stoppen van het vloeien?

Ik weet niet of ik moet gaan testen of niet.....vind het zo spannend

Groetjes Ingrid

2. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    Allereerst sterkte.

Ik heb in februari een mk gehad en in maart pas de curettage. Mijn cyclus was als ware gelijk weer normaal. Voor de miskraam was k altijd rond de 23e ongesteld en nu na de curettage rond de 22e. Alleen de eisprong is nu wel veel later bij mij blijkbaar. Ik heb wel geteld vanaf het moment dat het bloeden is gestopt. Maar elke lichaam is natuurlijk anders. Je zou altijd voor de zekerheid een testje kunnen doen

3. bonita09

bonita09 Actief lid

Jan 23, 2013
    392
    229
    43
    Female
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ik denk dat je inmiddels best wel al een testje kan doen hoor. Is het niks, dan doe je het over een paar dagen nog eens (mits de menstruatie uitblijft natuurlijk) Na mijn vorige vroege miskramen was ik beide keren direct weer zwanger. Cyclus was niet veranderd bij mij.

4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,654
    2,558
    113
    Ik heb 8 april een vroege miskraam gehad en ben vandaag pas weer voor de eerte keer ongesteld geworden. Heb wel vaker gelezen dat je lichaam echt een beetje van slag kan zijn en je cyclus dus ook. Als je het niet vertrouwd even een testje doen.

5. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Bij mijn 2 vroege miskramen had ik elke x 4 weken later (vanaf het begin van het bloeden) weer een positieve zwangerschapstest in handen! Je zou zeker al een testje kunnen doen. Ik gebruikte vanaf t stoppen van het bloeden gelijk ovulatietestjes dus ik wist wel een beetje wanneer ik mn menstruatie kon verwachten! Heel veel succes en sterkte! Hoop dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben!

6. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Dank jullie wel.
    Denk dat ik morgenvroeg maar een testje ga proberen...Ik houd jullie op de hoogte

7. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

Jan 2, 2015
    1,898
    1,277
    113
    Female
    En heb je nog getest ben erg nieuwsgierig

8. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Ja getest maar helaas negatief.
    Nu maar weer door met afwachten of er een menstruatie komt of niet

9. ima28

ima28 Actief lid

Mar 13, 2015
    171
    118
    43
    Afgelopen vrijdag ongesteld geworden, denk ik. Sinds vandaag weer aan het twijfelen geslagen omdat mijn borsten niet meer in mijn bh passen en ik savonds ontzettend misselijk ben
    Geen moment aan een innestelingsbloeding gedacht omdat het best hevig was/Is maar met die symptomen erbij ben ik begonnen met twijfelen.....

HELP!

10. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

Apr 10, 2018
    2,317
    1,660
    113
    Female
    Dan zou ik gewoon nog eens testen.

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

Mar 16, 2016
    3,654
    2,558
    113
    Inderdaad gewoon even een testje doen. Als de symptomen van een zwangerschap komen dan is dat nu te zien op een test.

Spannend

Share This Page