Heey, Zo onzeker.. na 6 jaar mmm en meerdere mk/ma weer zwanger zonder hulp.. Ik wou niet meer testen maar mn man wou graag dat ik er nog 1 deed.. Ik had geen testen meer dus had ze gister besteld en vanmorgen ochtend urine opgevangen. Ik ben 5 weken zwanger. Nu deed ik de 1e test maar urine liep niet door. Dus nog 1 geprobeerd en die deed het wel maar urine liep langzaam door. Dus ik naar de wc om opnieuw te plassen.. het was wel is waar waterige urine maar ik dacht dat maakt niet uit als je 5 weken zwanger bent. Dus ook bij deze urine test gedaan en ging goed. Die andere was inmiddels een knal test geworden (ochtend urine) De 2e test is een licht streepje te zien.. Ben heel eerlijk na 6 jaar had ik er geen vertrouwen meer in. Ook erg bang voor mk/ma. Ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje begrijpen want ben op moment erg in de war. Veel liefs
De eerste is inderdaad een knaltest. De tweede wat minder, maar je geeft zelf al aan dat dit met iets waterige (minder geconcentreerde urine) gedaan is. Vind het er persoonlijk wel goed uit zien. Wanneer mag je voor een echo bij de gyn? Geef daar vooral aan dat je stress ervaart/bang bent. Soms mag je dan voor een vroege echo komen. Ik denk dat dat voor jullie wel fijn is. Echte bevestiging dat er een klein hummeltje groeit in jouw buik.
Bedankt voor je reactie. Ik dacht dat het niet uit maakte als je 5 weken zwanger was dat je een lichtere test kon krijgen. Ik mag volgende week dinsdag voor mijn 1e echo. Dus nog een week in spanning
Die van vanmorgen ziet er heel mooi uit! Hopelijk kan je er toch een beetje van genieten en heb je een mooie echo dinsdag!
Bij mijn zwangerschap deed ik ook een test terwijl ik al even zwanger was, die was toen ook licht geworden, waarschijnlijk door teveel hcg.. ik zou me nog niet gelijk druk maken.
Het komt ook meer dat mn symptomen weg waren.. Anders had ik helemaal niet meer getest. Naar 6 x iui en 3 ivf pogingen wel altijd gehoopt maar niet gedacht zwanger te raken, zonder hulp Ben gewoon erg onzeker.. Maar jullie berichtjes doen mij goed
Met jouw geschiedenis is het niet gek dat je onzeker bent. Maar er zit letterlijk niet meer dan een uur (?) tussen de testen. Dan is het verschil in kleur echt gelinkt aan de test zelf; of hoe geconcentreerd de urine was. Zelfs als het in dat uur mis zou gaan, zou je dat nog helemaal niet zien - zo snel daalt HCG nou ook weer niet. Bij mij gingen de symptomen ook ontzettend op en neer. Super gefeliciteerd!! Hopelijk blijft deze plakken en hebben jullie over minder dan 8 maandjes dit wonder in jullie armen! Heb je al een afspraak voor een eerste echo? Nog een paar weekjes? Hopelijk groeit het vertrouwen dan.. ..en kun je er straks van genieten.
Heey Poolvis, Nee de knal test was van ochtend urine.. maar de 1e test die ik deed liep de urine niet door.. Dus die heb ik weg gegooid toen nieuwe gedaan en daar kwam de knal test.. alleen had ik onder tussen op nieuw urine opgevangen.. Echt met water te vergelijken.. daar kwam die lichte test uit.. Ik test in ieder geval niet weer.. moet volgende week dinsdag voor de 1e echo komen.. en dan zien we wel weer.. we durven eigenlijk niet zo goed meer te hopen dus wachten deze week zenuwslopend af.. Bedankt voor je berichtje!
Nou komt volgens mij helemaal goed hoor! Twee testen op dezelfde dag zeggen in ieder geval helemaal niks. Ik ga heel hard voor jullie duimen!
Heey, Nou er was alleen een vruchtzakje met ring te zien.. volgens haar was ik minder ver. Ik zelf denk echt dat het niet goed zit omdat ik 0 kwaaltjes nog heb. Naar al die miskramen weet ik voor mijn gevoel genoeg.. Volgende week woensdag avond weer terug komen..
Lief van jullie!! 6,2 minimaal weken.. ik weet dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.. Maar al mijn kwaaltjes zijn weg borsten weer helemaal de oude.. is voor mij elke keer het teken geweest dat het niet goed is... We wachten weer rustig af. Fijne dag allemaal.