Hallo allen, Laat ik maar meteen mijn verhaal doen en mijn vraag stellen ; Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad, tussen de 26 en 31 dagen. Nooit meer dan 31 dagen. Alleen nu zit ik op dag 34 (35) omdat het na middernacht is) en nog steeds geen mentruatie te bekennen. Ik heb gisteren 2 (action) tests gedaan en beiden waren negatief. Vannochtend nogmaals met ochtendurine wederom een test van de action en weer negatief. Ik dacht oke ik haal wel even een test 2v5 bij de kruidvat misschien zijn die gevoeliger, maar weer negatief! Ik word er een beetje onzeker van. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Waren Jullie dan alsnog ongesteld geworden of wel zwanger? Ik hoor heel graag van jullie Groetjes Bir
Dit gebeurd vaker hoor.. even een week afwachten (hoe moeilijk het ook is ) en dan weer een test doen. Soms is je hcg gehalte nog niet hoog genoeg om een positieve test te krijgen. Mocht je na een week nog een negatieve test hebben en nog niet ongi dan kan je de huisarts bellen voor een bloedtest. Het kan ook dat je deze maand geen ei hebt gehad en dus een maand over slaat. Of je hebt later je ei gehad en dus wordt je later ongesteld. Of door de (onbewuste) stress van ben ik wel of niet zwanger komt je menstruatie nog niet (had ik ook soms last van) Het kan dus meerdere oorzaken hebben en helaas is nu het enigste wat je kan doen afwachten.... succes!
Hoi matara bedankt voor je reactie Ohh dus hcg gehalte kan nog te laag zijn hmm ik wist niet dat dat kon. maar ik wacht inderdaad even af en ik ga van de week weer testen als ik nog overtijd ben. Ei overgeslagen denk ik niet want ik voel altijd heel duidelijk mijn ei. Afgelopen keer ook gevoeld. Maar goed alles kan want moeder natuur doet wat ze wilt haha. Ik laat hier weten als ik meer weet. Groetjes, Bir
Hoi wat spannend, Waneer heb jij je eigen gevoelt deze maand? Je lutale fase kan niet langer zijn dan 17 dagen. Maar dan moet je wel zeker zijn wanneer je eitje is gesprongen en of hij echt is gesprongen. Soms blijft je eitje wel zitten en heb je evengoed last van je buik en springt hij later. Succes met wachten meid!
Ik heb m als het goed is de 26ste gevoeld. Dat was dag 21 van mijn cyclus. Update ; slijm en heel klein beetje bruin. Ik denk dat ongi toch gaat doorbreken helaas
De keren dat dit bij mij gebeurde had ik helaas gewoon een uitschieter die ik normaal nooit had. Denk omdat ik er zo mee bezig was. Negatieve testen ziin hier altijd gevolgd door menstruatie. Duimen dat bij jou het hcg gewoon nog te laat is! Succes Edit: wat jammer zie nu je berichtje van gisteren