Jonge moeders uit Den Bosch e.o

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Chantal073, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Werken in de kinderopvang
    Den Bosch
    Heey alle jonge moeders uit Den Bosch e.o

Ik ben net in Den Bosch komen wonen sinds 1 juli 2011.
    Mijn zoontje is geboren op 22 juli 2011.
    Ik kom uit Amstelveen en ging ivm mijn zwangerschap samen wonen met mijn vriend hier in Den Bosch.
    Nu heb ik alles achter moeten laten en het lijkt mij heel leuk om hier in Den Bosch in contact te komen met andere moeders om leuke dingen mee te doen samen met de kids.

Hoop op veel leuke reactie's

:D

2. emje

emje Niet meer actief

hoi,

hier ook een vrij jonge moeder uit den bosch. wij zijn een week geleden verhuisd van rosmalen naar den bosch. onze dochter is 28 maart 2011 geboren en ik ben nu zwanger van ons 2e kindje een jongen :D

ik heb zelf niet echt veel contacten in de buurt en het lijkt mij erg leuk om mensen te leren kennen

3. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Hooi....

Jeeeey de eerste in den bosch hihi.
    Ok naar waar in den bosch ben je verhuist.
    En leuk joh een meisje en dan nu n jongetje.....
    Lijkt me egt leuk om te kletsen en misschien wel een keer wat leuks te doen met de kindjes erbij:d maar vertel eens wat over j zelf?? Kwa werk en je bezigheden verder.

Ik ben zelf 22 jaar en moeder van jayson.
    Werken doe ik in de kinderopvang binnen kanteel in den bosch.

Heb je ook facebook of hyves??

Gr chantal

4. emje

emje Niet meer actief

heey.

wij zijn verhuisd naar de hambaken in den bosch. ik werk zelf niet. ik heb een wajong uitkering omdat ik een handicap heb waarbij werken erg moeilijk word. helaas zit ik ook vaak in een rolstoel. vorige week ben ik ook 22 geworden :) mijn vriend is 32 en werkt als hefftruck chauffeur.

we vinden het heel erg leuk om er een zoon bij te krijgen. de zwangerschap was niet geheel gepland maar zeker wel welkom. zijn jullie ook bewust jong ouders geworden?

ik heb wel hyves maar het is erg lang geleden dat ik daar op ben geweest.

groetjes jen (mijn echte naam is Adriënne)

5. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    ok dan :)
    Wij wonen op de graafsewijk/ Aawijk.

Nee wij zijn niet geplant ouders geworden maar hij was ook egt wel welkom:D
    ok ok wat voor handicap heb je als ik vragen mag??
    En gaat het verder allemaal goed met de zwangerschap??

Nog gefeliciteerd met je verjaardag dan:D:D
    Hoe gaat het verder ook met je meisje??

Lijkt me wel leuk om contact te houden en misschien een keer wat leuks doen met de kids ??

6. emje

emje Niet meer actief

die wijk ken ik wel. mijn ouders wonen al jaren in den bosch vandaar dat de stad mij niet vreemd is :)

ik heb het ehlers danlos sydroom. daardoor maak ik minder bindweefsel aan en gaan mijn gewrichten erg snel uit de kom. niet erg fijn maar gelukkig goed mee te leven.

met de zwangerschap gaat tot nu toe gelukkig alles goed. alleen vermoeid. ik hoop alleen dat de bevalling dit keer beter gaat. tijdens de bevalling van emily ging me heup uit de kom en emily ademde niet toen ze geboren werd. ze is meegenomen voor reanimatie en gelukkig is het goed gekomen. ze is nu helemaal gezond op dit moment alleen huilerig door haar doorkomende tandjes.

hoe gaat het met jou zoontje?

het lijkt me wel erg moeilijk om alles achter te laten en in een andere stad verder te gaan. hoe vind je het in den bosch?

het lijkt me erg leuk om contact te houden en een keer iets leuks te gaan doen met de kinders :)

7. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Ok dan mooi dat het allemaal goed gaat met de zwangerschap.. n je bevalling dat moet dan wel ff eng geweest zijn. Maar gelukkig nu helemaal gezond.:D met jayson gaat het ook heel goed hij is alleen nu erg verkouden dus veel hoesten en neusspray dus ja dat vind hij ook iets minder.

En ja heb er egt moeite mee gehad om alles achter te laten. Ik had hier wel al wat contacten maar jammer genoeg hoor ik nu niet zo veel meer van mensen. En ja ik mis tog ook wel het contact met leeftijdsgenoten met kinderen aangezien ik de enige ben met kind. Nou heeft mijn beste vriendin ook wel n kleine van februari 2011 maar die woont in haarlem dus das ook niet naast de deur.

Ok dan gezellig die staat hihihi......maar goed nu lekker slapen.... tot morgen weer hier!

Xx

8. mama90

mama90 Niet meer actief

hoi!

Ik woon nu niet in den bosch ( wel gewoond) maar in Vught, 10 min er vandaan, zou leuk vinden om met andere in contact te komen, ik ben 21, heb een zoontje van 3 jaar en ben 22 januari uitgeteld van de 2e , een meisje :)

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    he dames!

Hier een jonge moeder uit vlijmen! :D

Hoe gaat 't met jullie?

jen; phoe dat is wel pittig..kan 't ooit nog beter worden? wat leuk zo snel een 2e! :D

ik ben 23 jaar en heb een dochter van bijna 14 mnd. Ben bloemiste en werk in de Arena ;) zit nu tijdelijk in de ziekte wet door een infarct.. daardoor mogen wij ook niet voor een 2e gaan Eerst mijn gezondheid voorop!

julie moeten wel iets meer kletsen hoor! :p

10. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    hooi ! hier ook uit denbosch.
    en chantal, jij bent de vriendin van geoffrey toch? is weer een oude vriend van mijn vriend haha grappig :) hoe doet je kleine het? xxx

11. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    haaay sheila, jij ook hier :)

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    He Kly!

Al heeeeeeeeeeeeeeeel lang ;) hihi..

tis wel erg rustig hier he?..

Xx

13. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Hoi dames,

Ja sorry druk druk geweest hihhi..
    Maar nu weer helemaal terug.
    Wel leuk nu weer wat meer reacties.

Hihi

14. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Het is hier altijd al rustig geweest ook vandaar dat ik er niet zo vaak meer zit.
    Maar meer reactie's en dan ben ik er heeel veel:p
    @ kelly: ja ik ben vriendin van geoff! en die kleine doet het heel goed:D
    Krijgt nu 2 tandjes en begint nu net te rollen.

@ honeyy: Wat leuk zo dichtbij! was donderdag nog in vlijmen op bezoek bij een vriendin van mij!.

Nu moet ik cker vaker komen gezellig kletsen en contacten leggen!.

15. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    @chantal jaa? ooh wa leuk zeg, knap menneke is het hihi. ik weet nog dat ik hoorde dat geoff papa werd en moet je kijken nu is ie al een paar maandjes oud! jullie wonen ook richting graafsewijk ofniet? x

16. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    @ kelly,

Ja wij wonen op de graafsewijk nu.
    Jaa egt hij groeit gewoon te hard haha maar het wordt wel steeds leuker naarmate hij groter wordt.
    Jij nog eventjes zie ik spannend :)
    wel alles al klaar staan en alles.??

17. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    Haha ja wij wonen volgens mij letterlijk bij elkaar om de hoek :) ja hij gaat meer doen nou he kei leuk. Hier staat alles al klaar idd dus hij mag wel eens komen nu hahaha!

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    leuk zo dichtbij! Een forum met paar duizend man en dan nog bekende tegen komen (chantal & kly ;)) hihi

Kly; hoe gaat 't? die kleine ondeugd van jullie blijft tot 40 wkn zitten! ;)

Chantal; 5 mnd! gaat vlug he? 2 tandjes al? dat is ook lekker vlot! Esmée had er ook rond die leeftijd 2.. zodra de 1e door is gaat 't vlug hoor! Ze heeft nu 8 tandjes, 4 kiezen en een paar hoektanden die in aantocht zijn! en dat met 14 mnd ;)

gaat er iemnand van jullie na de 9mnd beurs??

19. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Winssen
    He sheila! Ja ik wilde wel na de 9maanden beurs maar als kleine me laat lopen tot 42 weken dan ben uik net een paar dagen bevallen.. Dus gaat m dit jaar niet worden.. Mooi balen.. En jij ga je wel? Xxx

20. Chantal073

8 dec 2011
    42
    0
    0
    Den Bosch
    Ik ben vorig jaar geweest bij de 9 mnden beurs wil dit jaar eigenlijk. Ook wel heel graag alleen jammer dat de financien het nie toelaten:(
    Anders had k ook graag mee gegaan hoor honeyy.

En ja indd het gaat nu gwoon te hard is niet normaal..welke wijk kom jij vandaan honeyy??

@kelly...
    Ok ok waar wonen jullie dan in den bosch?

Deel Deze Pagina