http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinderen ... mmer.dhtml nou dames laat die smoesjes van zwdementie maar varen
Nou leuk bedacht en een leuk onderzoek, Maar bij was het tegenovergestelde gebeurd, Misschien in en om het huis wordt je slimmer, maar toen ik een tentamen financieel management moest doen leek het ineens Chinees,
multitasken? ik kan sinds ik zwanger ben maar 1 ding tegelijk en laat alles uit mijn handen vallen, misschien als ik alles tegelijk laat vallen dat dat onder multitasken valt?
slimmer? nuh niet echt uitgekookter met trucjes om toch me huishouden draaiende te houden en een goede mamma te zijn voor me meisjes? jah, dat dan weer wel
Oh het kan best zijn dat ik nu slimmer ben hoor alleen ben zo vergeetachtig dat ik dat dan weer vergeet Groetjes Anita
Eens even kijken - teveel bier drinken in het weekend -teveel red bull drinken - teveel computeren - wachten op het laatste moment met huishoudelijke taken - te lui voor drumles huiswerk - idiote bekken trekken om kind te verblijden nee. sorry is niet gelukt.