Maxima zal toch wel vandaag of morgen bevallen? Het wordt vast weer een meisje, en na Amalia en Alexia gok ik op Aurelia of Angelica ...
Ik denk dat het een zoon wordt.. 2 meiden, dan wordt het statistisch gezien een jongen.. Ach weet het ook niet, een gokje..
Het blijft een gok, ik gok op een jongen (maar gok eigenlijk altijd verkeerd, hahaha). En de kans op een jongen is gewoon 50% hoor. Ook al heeft zel al 2 meiden.
Volgens mij geven ze altijd een latere datum op, wordt ze voor die tijd niet zo lastig gevallen denk ik. Tenminste dat was bij de andere twee ook het geval, dus zal wel niet lang meer duren.
Bron: Wikipedia --> Op 25 september 2006 werd bekendgemaakt dat Máxima voor de derde keer zwanger is. De geboorte zal naar verwachting plaatsvinden in de tweede helft van april 2007. Mijn vriend baalde al en hoopt niet dat we op dezelfde dag bevallen. Schijnt wel dat je dan een kadootje krijgt. Maar ik denk een zoontje voor hun
gisteren ook op sbs, ze bevalt vrij snel nu. tuurlijk zeggen ze dat ze later uitgerekend is, wacht iedereen er ook niet zo op. maar ik denk net als bij ons 3 meide, en de naam met een a beginnend. aurelia of zo
Ik gok ook, maar op een derde dochter... weet niet waarom, past gewoon mooi in het rijtje. Waarom niet?
Ik denk een zoon en dan zou maxima de eerste zijn die een traditie verbreekt, juliana 4 dochters, beatrix 4 zoons en nog niemand gemengd.
een medium denkt te weten dat maxima een tweeling krijgt. twee jongens wordt gezegd. haha maarja ik zie het wel.