hoi, ik ben me aan het orienteren wat werk betreft, en nu vroeg ik me af, waar kun je vinden wat iemand verdient bij bepaalde functies etc ik heb vroeger licht administratief werk gedaan, en vroeg me af of dit ook mogelijk was in de medische sector voor zo'n twee dagen in de week.. groetjes sim
Hoi Sim, Ik heb zelf niet gewerkt in de medische wereld maar volgens mij is het dan wel zo dat je dan medische kennis moet hebben of in ieder geval een opleiding moet hebben gevolgd. Succes! Gr Otje
hoi otje ik heb een paar jaar geleden medische terminologie geleerd, en wellicht wil ik die opleiding wel weer oppakken, ben er een paar jaar uit geweest, en wil nu graag wel iets doen wat me echt interesseert, maar wat wel bij mijn gezinsleven past, dus ik denk dat ik dat dan als dat mogelijk is, in de avonduren zou willen volgen. wat voor opleiding heb je nodig als je bijvoorbeeld secretaresse van een vk bent..
Kijk eens op salariswijzer.nl Hier kun je op functie, branche, opleidingsniveau en werkervaring een indicatie opvragen. Groetjes Cindy
Ik heb nu een licht administratieve en medische functie op basis van de opleiding dokterassistente waar ik nog mee bezig ben. Ik heb nog geen idee of het wat is want ik begin volgende week pas
Bij het forum over werk enzo, gaf ook iemand deze tip en wilde ik die site bezoeken, maar kon hem niet vinden. Volgens mij bleek het www.loonwijzer.nl te zijn. Correct me if i'm wrong.... O nee...gelijk even getest en ik had het idd goed!