Hallo dames, Ik heb constant dorst, kan de hele dag drinken en in de nacht is het nog erger. Herkennen jullie dit? Ga me nu wel een beetje afvragen of dit normaal is. Bij mijn zoontje had ik het namelijk niet. Heb het al een paar weken, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Ik heb volgende week weer controle bij de VK en daar zal ik het ook even vragen.
Heb ik ook hoor. Normaal gesproken helemaal niet maar nu drink ik me suf haha. Ik heb zelfs dat als ik boodschappen aan het doen ben dat ik in de winkel al een flesje open en leegdrink omdat ik zo'n dorst heb! Ik kan niet wachten totdat ik het heb afgerekend. Kom je aan bij de kassa staat er tussen al je boodschappen op de band zo'n leeg flesje haha. En inderdaad ook 's nachts.
Hier idem!! Inderdaad 's nachts soms wel 4 glazen water... Maar alles is ok, geen zwangerschapsdiabetes oid, het is iets wat er blijkbaar bij kan horen!
Inderdaad even je suiker laten checken. Ik heb ook wel soms meer dorst, maar niet zo extreem. En veel dorst kan wijzen op diabetes
Fijn om te lezen dat het niet heel raar is . Ik heb ook aan zwangerschapssuiker gedacht, ik zal het volgende week met de VK overleggen. Ben verder niet veel aangekomen en de kleine meid is steeds net iets onder gemiddelde. De groei van mijn buik is ook gemiddeld en niet extreem aangekomen. Eigenlijk net zoveel als bij mijn eerste zwangerschap op dit termijn. Maar goed, beter voor de zekerheid na laten kijken.
Erg herkenbaar. Ik kan me ook suf drinken en inderdaad ook vooral 's nachts wat dan wel weer resulteert in dat ik 4/5 keer per nacht naar de wc moet haha. Mijn suiker is onlangs getest en deze was in orde. Maar zou het voor de zekerheid wel even laten testen, dat je het helemaal zeker weet.