Hoi! Ik heb een poosje terug éénmalig bloedverlies gehad. Even de situatie: Eind november ben ik bevallen. Nadien was mijn cyclus weer behoorlijk regelmatig volgens mij. Elke x ongeveer 30 dagen. Lette er niet zo op, want het heeft lang geduurd voordat ik zwanger was. En voor de zwangerschap was ik er zo mee bezig. Nu vond ik het heerlijk om het lekker z'n beloop te laten. Ik gebruik ook geen pil of andere anticonceptie, omdat een tweede gewoon welkom is. Twee weken geleden was ik volgens mij in mijn 3e week van mijn cyclus toen ik wat bruinverlies had. De volgende dag had ik iets bloedverlies. Het leek wat verdund, alsof het met water wat verdund was. Sindsdien niets meer. Geen druppel bloed. Verder wel regelmatig steken in mijn onderbuik en onderrug. Dus volgens mij ben ik nu bijna een week overtijd. Heb de zwangerschapstesten besteld. Dus die moet ik even afwachten. Maar ik vroeg me af of jullie dit herkennen? Groetjes!!
Eerst hadden mijn man en ik zoiets van, oei, dat is al wel snel. Maar nu hoop ik er steeds meer op. Mijn man vind het niet erg als het niet zo is, maar zou met een eventuele zwangerschap wel blij zijn. Morgen krijg ik als het goed is de testen in huis. Groetjes!!
Nee nog niet... morgen krijg ik de testen in huis. Voel me ook al de hele week ontzettend moe. Dus wie weet...
Hoi, Ik had ze al besteld toen ik er nog erg nuchter onder was.... Maar nu ben ik er wel erg mee bezig
Oooooo spannend, ik ga morgen meteen kijken (als je een reactie hebt gestuurd) of het positief is, zou echt heel leuk zijn vooral voor de kleine, ik scheel nog geen 2 jaar met mijn zus en we vinden dat beiden heel erg leuk. Succes morgen!
Nou, net getest.... negatief... Baal er echt wel van. Maar wat is het dan. Ik weet zeker dat ik minimaal anderhalve week overtijd ben. Ik was altijd heel regelmatig ongesteld. Ik sta niet onder extreme stress (in ieder geval niet meer dan een doorsnee moeder, haha) ik sport niet fanatiek (zeg maar gerust ik sport niet...). Ik voel wel telkens steken, dan links, dan rechts, in mijn onderbuik. Voel me nu best wel k*t.
He meis, ja echt balen ik gunde je het echt. Maar misschien nu wel een reden (als je hubbie het natuurlijk ook wil) om er weer echt voor te gaan, met ovu testen enzo ohhhhh dat leek me zo heerlijk dat je er echt samen voor kiest, ik ben zelf onverwacht zwanger geraakt, wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg welkom natuurlijk maar als ik soms jullie verhalen lees mis ik dat wel een beetje. Mag ik vragen hoe lang jullie er over hebben gedaan voor de eerste? Wel heel fijn dat jullie nu een kleintje hebben zeg ik moet dus nog 12 weekjes
Hoi, Ja, toch wel balen. Maar ik denk niet dat mijn hubbie er al echt voor wil gaan. Die vind het eigenlijk nog wat te vroeg. We hebben er meer dan een jaar over gedaan om zwanger te raken de vorige keer. Dus ik vind dat we er nu wel weer voor mogen gaan. Maar goed, het is wel handig dat je daar met z'n tweeen achter staat. Ik zal er vandaag maar weer eens over beginnen, haha. Nu eerst maar eens afwachten of ik nog eens een keer weer ongesteld word. Misschien sla ik gewoon een maandje over ofzo. Ik weet het ook niet.
he ja dan is het wel extra balen, maar kop op meis, je hebt iig een kleintje en ja een jaar is natuurlijk heel lang vooral voor je gevoel maar je bent iig welvruchtbaar Zolang jullie niets beschermt doen, heb je toch elke maand kans dat het raak is en je weet maar nooit misschien is het dit keer wel heel snel raak. Hoop het echt voor je! Maar zolang je niet ongi bent is de kans er natuurlijk dat je zwanger bent, wat is precies je datum dat je voor het laatst echt goed ongi was dan? Anders zou ik over een weekje nog een test doen.
Volgens mij was 1 juni voor het laatst ongi. Heb eigenlijk altijd een cyclus van 29 dagen. Hooguit 3 dagen uitloop. Maar nog nooit zolang gehad. En dat bloedverlies vind ik zo vaag.
hallo, heb ff meegelezen maar ik herken je verhaal van het bloedverlies niet maar wel over de negatieve zwtest ik heb ook pas anderhalve week en vele negatieve zwtesten later heel maar dan ook heel licht posi getest van mijn jongste zoon je zag het haast niet zo licht ik hoop dat je deze week nog posi test meid sucses
Als ik van je langste cyclus (32 dagen) uitga dan komt dit er uit, zou dus nog best kunnen dat je nog te weinig HCG hebt, heb vaak genoeg gelezen dat ze later pas positief teste, maar kan natuurlijk ook dat je een langere cyclus hebt dan normaal of dat je toch heel kort ongie bent geweest....uhmmmm lastig he zo'n vrouwen lichaam hihihi
Nou jammer maar op naar de volgende ronde met veel klusplezier heb je het nog met je hubbie erover gehad??