Ik ben een 4de keer zwanger in een jaar na 3 miskramen. Maar deze keer had ik geen symptomen dus kwam het als een verrassing. Ik ben 6 weken ver en ik weet het nu 2 dagen. Bij de vorige wist ik het al voor mijn nod vanwege allerlei kwaaltjes. En toch ben ik nu ongeruster dan de vorige keer. De misselijkheid begint nu wel te komen, het schommelt een beetje en kan iedere moment van de dag zijn. En daarnet had ik wat bruin verlies. Ik weet dat dat kan en zelfs normaal is. Bij mijn miskramen had ik ook ineens een rode vloed, zonder bruin ervoor. Mijn ongerust gevoel zal ook wel door een deel komen omdat ik nu toch echt wel hoop op een plakkertje. Mijn eerste echo staat in de agenda op 16 maart en ik weet nu al dat ik zo hard ga aftellen. In mijn 4 zwangerschappen ben ik nog maar 1 keer tot aan de 1 ste echo geraakt en daar was alleen maar een levenloos vruchtje op te zien. Sorry dames, ik weet dat ik gewoon moet afwachten maar wou het even van me afschrijven.
Spannend voor je! Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan. Vriendin van me is 18 weken zwanger en heeft ook geen kwaaltjes!
Is ook allemaal niet niks wat je hebt meegemaakt zo jammer dat je daarom nu zo onzeker moet zijn, wat natuurlijk totaal te begrijpen is... Ik hoop voor je dat je nu een super eerste echo gaat krijgen ... Tot die tijd sterkte met afwachten ... Vreselijk is die onzekerheid ..
Als je nu al 6 weken bent kan je gerust de vk bellen en vragen om een echo voor volgende week. 16 maart is nog ontzettend ver weg en al die tijd in onzekerheid zitten is echt niet fijn. Hou je in ieder geval niet vast aan je symptomen. Ik heb ook bijna nergens last van gehad. Symptomen en de hevigheid ervan zeggen helemaal niks over het verloop van een zwangerschap.
Dankjewel beeb87 Maar ik woon in België en de echo is bij de gyn. En daar kan ik maar pas terecht over 2 weken. Even tanden bijten �� positief blijven en ni teveel ieder gevoel willen analyseren
Dat is jammer. Heel veel leuke dingen doen dan denk je er misschien iets minder aan. Succes voor de aankomende weken.
Spannend meid.. Hoop voor je op een plakbeeb!! Inderdaad afleiding zoeken.. Soms zou je willen dat je de tijd even vooruit kon zetten!
Ik hoop dat ik de onzekerheid een beetje bij je weg kan nemen. Ik heb mijn eerste echo gehad met 7 weken en 3 dagen. Ik kan je vertellen ik heb ook geen symptomen. Ik ben wel sneller moe maar ben niet misselijk, verder heb ik geen symptomen. Ik hoop op een plakkertje bij jou
Hoi Annemarieke, Zo herkenbaar.. ben nu voor de 6 de keer zwanger. 1 keer meerdere malen een echo met kloppend hartje en met de 10 weken echo was het hartje gestopt. Daarna 3 keer een VMK met 5 weken en in januari een echo zonder hartactie. .. gelijk weer zwanger maar vind het ook lastig. Heb het ongesteldheidsgevoel maar ook een super knal test. Ook ik heb 16 maart de eerste echo. Ik mocht wel eerder maar heb er bewust voor gekozen om later te gaan zodat er.of wel of geen hartactie is zonder.twijfels!! Zorg voor afleiding doe ik ook. Manlief verzint van alles hahahaha. Zelf.probeer ik te genieten met gepaste afstand om een te grote.klap voor te zijn. Als.bl ijkt dat wel alles goed.is dan maak ik een vreugdedans in de kamer van de gyn en gaan alle.remmen los
Geen wonder dat het spannend voor je is meis, 3x een miskraam mee moeten maken is niet niks. Die klachten zeggen gelukkig niets, ik had kort voor deze zwangerschap een missed abortion en ik voelde me echt zwanger ook nadat het vruchtje al weken dood was, nu ben ik 16 weken en voel ik tot op heden haast niet dan ik zwanger ben. Sterkte met wachten en ik hoop op heel goed nieuws voor jullie over een paar weken.
Dankjewel voor jullie oppeppende reacties! Ik haal er veel steun uit, zonder jullie zou ik het vele moeilijker hebben. Sorraya, ik hoop dat we 16 maart allebei een even goede echo hebben. Ik zal duimen voor ons beiden �� En ondertussen voor veel afleiding zorgen...
Dan duimen we met z, n allen 👍👍 . Hoelaat mag jij Annemarieke? En alle andere dames jullie natuurlijk ook good luck! Dat het een vruchtbaarheid jaar mag worden vol prachtige baby's.
Om 18u30 �� Hoe laat mag jij gaan? Dat alle dames hier maar prachtige echo's krijgen, daar duimen we voor ��
Ik mag om 08.45 uur..... Oh zo spannend. Zou het leuk vinden als je mij op de hoogte houdt. Voel je je goed?
Hey Sorraya, ik heb gisteren een bloeding gehad dus mijn echo is vervroegd naar vanavond. De bloeding was niet zo hevig als mijn vorige miskramen dus mijn gyn wil even nakijken of het wel een miskraam was. Zenuwslopend gevoel, zal zooo blij zijn dat het 18u is. Dan weet ik meer. Nu ben ik gewoon zo emotioneel want het kan alle kanten uit. Ik voel me gewoon ook nog zwanger, da maakt het helemaal vreemd.
Wat heftig :/ Hoop dat alles alsnog goed zit hoor! 18u is idd nog heel ver weg. Kleine tip: probeer 'feel-good' dingen te doen (als je niet aan het werk moet/bent). We denken aan je vanavond! Hou ons zeker op de hoogte!!
Dankjewel �� ik ben aan het werk, dus dat is een beetje moeilijk. En ik werk dan nog in de kinderopvang met baby's. Dat is soms wel zwaar als zelf zwanger worden en blijven niet goed lukt. Maar als je die schatjes ziet lachen, is je dag alweer vele beter. En ik moet mezelf (van mezelf) blijven voorhouden dat hier ooit ook eentje van mij naast gaat liggen ��