Neeee ik wil niettt!! Ik heb sinds eind de ochtend zo'n vervelende ongi pijn! We hebben zo ons best gedaan (CD 25, eerste ronde) valt toch even tegen dan! Maar nog niet ongi geworden.. Maarja wat verwacht ik nou eigenlijk ook!! Haha we shall see.. Ik moest even mijn verhaal kwijt!!! Liefs Evi Ohja ff off-topic, de meiden die me n pb hebben gestuurd.. Ik zal zsm antwoorden.. Heb er nog geen mogelijkheid toe gehad..
moet je ook ongi worden 1 dezer dagen? Zwangerschaps krampen blijken hetzelfde te zijn namelijk (van horen zeggen)
nou ja blijf klein beetje hoop houden...je weet nooit! en anders vol goede moed naar volgende ronde (denk dat ik daar ook gewoon weer bij zal zijn)
ja snap ik zijn altijd rot dingen. Had vorige maand ook zo een rot maand had t zo verwacht. Daarom durf ik nu geen hoop te hebben (ookal heb ik dat stiekem wel een klein beetje)
Sorry hoor, maar je zit in de eerste ronde en nu al in zak en as? Gun het je hoor, gun het iedereen, en ik snap dat je het liever vandaag als morgen wil, maar ik vind dit nogal een extreme reactie.
Nou zeg ik mag toch ook even n baalmomentje hebben! Dit forum is er toch om met elkaar te kunnen praten hierover??? Sorry hoor! Zal het nooit meer doen
Vind dit ook wel een extreme reactie! @evi87 ongikrampen kan je ook hebben als je zwanger bent weet ik uit ervaring. Bij beide zwangerschappen had ik ze tot het eind en heb 2 prachtige kinderen.
Misschien dat je de realiteit onder ogen moet zien en dat is dat als je gemiddeld vruchtbaar bent, dus "normaal" vruchtbaar zeg maar, per maand 20% kans hebt op een zwangerschap. Het is niet normaal of gemiddeld dat je binnen een paar maanden zwanger bent, normaal of gemiddeld is binnen 2 jaar! Tuurlijk mag je je baal momentje hebben, maar als je dit post op een forum waar ook vrouwen komen die al velen jaren bezig zijn, kun je dit soort reacties verwachten.
Wil dat zeggen dat je je eigen frustratie zomaar op een ander mag botvieren? Beetje jammer. TS zegt niets raars, ze zegt zelf ook 'wat verwacht ik nou', dus het is niet dat ze 100% ervan overtuigd was in de 1e ronde zwanger te worden
Klopt. Ik had ze ook bij mn zoon, hielden weken aan die krampen. Dus zolang je geen bloed verlies moed houden dames.
ja inderdaad laat haar lekker haar hart luchten! Is gewoon onwijs spannend en natuurlijk zal ze wel weten dat het ook veel langer kan duren! Maar hoop mag je hebben toch? en ze zal niet de eerste geweest zijn die de eerste maand gelijk zwanger is! (2 vriendinnen van mij ook namelijk!)
Juist. Dit forum is voor iedereen, dus ook voor mensen die niet moeilijk zwanger worden. Iedereen gunt elkaar van harte een baby, neem ik aan
Ik zeg ook dat ik het begrijp! Als je eenmaal samen beslist om voor een kindje te gaan, ben je nog liever gister dan vandaag zwanger! Alleen niet erg realistisch om hiervan uit te gaan! Heeft totaal niks met mijn frustraties botvieren te maken, het is gewoon zeggen wat ik denk en hoe dit op mij over komt! Dat kun je verwachten als je iets open en bloot post. Ik wens TS heel veel succes en wie weet is het toch nog raak deze maand, geen bloed geeft moed! En ongi krampen horen bij een zwangerschap. M
Bedankt iedereen voor de reacties en natuurlijk iedereen succes en veel geluk gewenst! Ik ga naar mn werk Xxx