mijn bevallings verhaal van mijn 1e kindje!

Discussie in 'De bevalling' gestart door oolltjuh, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oolltjuh

oolltjuh Lid

8 aug 2007
    38
    0
    0
    Hallo,

ik ben ooltjuh ben 19 jaar oud.
    op 14-09-2007 is mijn prachtige dochter te wereld gekomen.
    ik zou eerst thuis bevallen zat de donderdag avond de hele nacht in de weeen heb sóchtens tegen mijn man gezegt dat hij gewoon aan het werk kon en dit deed hij.
    om 9 uur heb ik mijn vriedin gebeld of ze langs wou komen en binnen 5 min stond ze ook al naast me bed.
    mijn vriendin zei dat ze de verloskundig wel even zou bellen en die was hier om 9 uur.
    ze zei dat ik nog maar 3 cm had en dat het nog even kon duren en dat ze om half 11 nog wel een keer zou langs komen en dit gebeurde ook.
    om iets over half 11 had ik 6cm ontsluiting en braken mijn vliezen er zat te veel meconim in.
    De verloskundige zei tegen mij dat ze het hier niet wou afmaken en dat ik naar het ziekenhuis moest.
    dit gebeurde ook, in huis een hoop gestress om alles bij elkaar te pakken een half uur later gingen ze toch maar besluiten dat ik per ambulance moest omdat het spitsuur was...
    de ambulance was er binnen een paar minuten.
    eenmaal in het ziekenhuis zijn aangekomen en op de kamer lag mocht ik al gelijk gaan persen binnen 20 min was onze dochter te wereld gezond en wel.
    ze was 2710 gram en ongeveer 47 cm lang.

We genieten er vol op van!

2. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Van harte gefeliciteerd

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Gefeliciteerd.
    Zo te lezen toch een mooie bevalling.
    Geniet nog lekker van jullie dochtertje.

4. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje en geniet ervan... ik hoop dat ik ook zo een snelle bevalling zal hebben ;)

Deel Deze Pagina