Steeds vroeger het geslacht zien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door rjdn12, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi allemaal,

Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik met 15.5 weken een pretecho gehad, waar duidelijk 2 balletjes en een piemeltje te zien waren. Mensen om mij heen vonden dat ik erg vroeg wist wat het geslacht was.
    Nu heb ik al een paar x wat handtekeningen voorbij zien komen van meiden die 12, 13, 14 of 15 weken zwanger zijn en al (voor zoveel %) weten wat het gelacht is.
    Hoe kan dit?!

Dus nu vroeg ik mij af...Wanneer kan je op zijn vroegst het geslacht van je ongeboren kindje weten?

Groetjes, Mamady

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Bij onze eerste wisten we het al met 12 wkn 6 dagen.

Waarom sommige het al zo vroeg weten....geen idee.
    Misschien dat de ligging van het kindje er mee te maken heeft?

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

kijk even in het nubtopic, daar heb ik een uitgebreide uitleg hierover geschreven.

4. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ik wist het met 14 weken en 5 dagen. Echoscopiste zei 100% een meisje. En heeft meerdere keren duidelijk de schaamlipjes laten zien......

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wij hebben met 14wk5d te horen gekregen dat we een zoontje krijgen en dit is met de 20 weken echo nogmaals bevestigd.

De mevrouw van het pretechobureau waar we met 14wk5d geslachtsbepaling hebben laten doen vertelde ons dat het kan vanaf 14 weken omdat dat dan de geslachtsorganen ontwikkeld zijn. Als mensen het van te voren als weten dan word er uitgegaan van de nub-theorie, de geslachtsorganen zijn dan nog niet helemaal ontwikkeld.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij wisten het met 13 weken en 6 dagen.

7. linnywonderbaby

linnywonderbaby Actief lid

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    wij met 14 w 5 dagen dat we opnieuw een dochtertje verwachten ! :)

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bij mijn zus zagen ze het geslacht ook vlot met een geslachtsecho ze was toen 16 wkn zwanger

9. Raw

Raw Niet meer actief

wij hebben dat ons kindje voor 70% zekerheid een meisje is..... niet dat je daar wat aan hebt, dit was met 15w5d.. morgen 17w5d en dan weten we het hopelijk voor 100%

10. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    waS 13, 5 WEEK TOEN IK T ZAG MAAR VROEG ER NIET OM. EBN IDD T KLOPTE EEN JONGEN EN DE ANDERE KER PAS BIJ 20 WKN, HADDEN NIET EERDER GEDAAN

11. Chai

Chai Niet meer actief

Bij de meeste bureaus zie ik dat het vanaf 16 weken is.
    Wij gaan dit zelf ook laten doen met 16 weken, ben benieuwd!

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

bij mijn zoontje zagen ze met 13 wk en 3 dg heel goed al de balletjes enz.. daar waren ze echt zeker.
    Gisteren echo gehad van onze 2e uk: volgens de vk word het een meisje zoals het er nu uitziet. Er is een kans aanwezig dat het toch een jongen word maar die is klein zei ze over 2,5 weekjes weet ik zeker of wij nu een meisje verwachtten :)

Deel Deze Pagina