Mogelijk pcos

Discussion in 'Zwanger worden' started by Baloo, Apr 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baloo

Baloo Actief lid

Oct 23, 2012
    430
    672
    93
    Female
    Hi lieve meiden,
    Ik heb anderhalve week geleden mijn mirena laten verwijderen. De huisarts vertelde mij dat de gyn door had gegeven in mijn gegevens dat ik symptomen had van PCO. Mijn eitjes wisten destijds met het plaatsen van de mirena niet zo goed wat ze moesten doen vertelde ze toen. Maar goed. Nu, 4 jaar later, gaan wij voor een tweede (jeeeeeeh) en klinkt het opeens een stuk vervelender dan toen (bahhh). Ik ben het laatste jaar wel veel afgevallen (van 68 naar 57) maar ik Had geen overgewicht ofzo. Ik ben vreselijk veel gaan sporten. Zou het mogelijk zijn dat de mogelijke PCOS 'over' zou kunnen zijn? Huisarts zei dat ik gewoon maar moest zien en eerst moest proberen, want ik werd toen ook redelijk snel zwanger (na 4 mnd mk, maand erna weer mk, toen in ronde 9 alles ok). Ik dacht, drop de vraag even hier, hier zitten meer ervaringsdeskundigen.
    Liefs

2. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

Oct 28, 2016
    3,723
    1,218
    113
    Female
    Zover ik weet gaat het nooit helemaal over. Maar door gezonder te leven qua voeding en bewegen kun je het beter onder controle houden. Er zijn genoeg vrouwen die op de natuurlijke manier zwanger worden met pco. Heb het zelf ook. Bij mijn dochter was de mmm nodig. En nu willen het gewoon zo proberen en dan zien we wel.
    Maar je bent bij de eerste elke keer zo zwanger geraakt dan hoop ik dat het nu ook zal lukken.

Share This Page