Ik ben 40 kilo afgevallen, en heb hiervoor 2 jaar geleden een buikwandcorrectie gehad. Gelukkig heb ik er nu tijdens de zwangerschap helemaal geen last van en is het litteken mooi soepel. Wel had de vk het over een extra echo over een paar weken omdat ik ook een "nieuwe" navel heb gekregen en ze de groei dan niet goed in de gaten kunnen houden. Weet iemand hier iets meer van, of heeft iemand dit ook mee gemaakt? groetjes sandra
Mijn zus heeft ook een buikwandcorrectie laten uitvoeren en een 'nieuwe navel' gekregen nadat ze meer dan 60 kg was verloren na een maagringplaatsing. Zij heeft sinds die operaties 2 kinderen gekregen en het enige waar ze last van had was dat je langs de buitenkant het geschop van de baby's niet zo goed kon voelen door de littekenvorming aan de binnenkant van haar buik. Comment zoals jij hebt gekregen van je VK heeft zij niet gekregen. 1 groot probleem heeft ze echter: ook haar borsten waren gecorrigeerd en ze kan geen borstvoeding geven omdat er een tepel is afgestorven en ze dus geen heeft.