Ik heb een vraag over zwanger worden na een keizersnede de Gyn zegt je mag daarna een half jaar niet zwanger worden en de dokter zegt weer 1 jaar na een keizersneden niet zwanger worden nou vroeg ik me af van welke moet je nou uit gaan? En zijn er hier mensen die snel na een keizersnede weer zwanger waren en hoe verliep de zwangerschap dan? Hadden jullie pijn aan het litteken of niet? Bedankt alvast voor jullie antwoord. Liefs.
Ik heb zelf bijna 2 jaar gewacht omdat ik anders te weinig tijd tussen de kinderen vond zitten. Dit is natuurlijk voor ieder zn eigen keuze. Ik had wel wat meer last van mijn litteken bij de 2e. Verder wel een super zwangerschap gehad. Ook de 2e was wel weer gehaald met een keizersnede, dit ivm zwangerschapsvergiftiging wat ik van beide had.
tegen mij is gezegd dat ik het eerste half jaar niet zwanger mocht raken want je mag niet binnen een jaar weer bevallen.ik was na een jaar weer zwanger en heb eigenlijk geen last gehad van het litteken ook de tweede is een keizersnede geworden
Minimum is 6 maanden wachten het liefste 1 jaar. Dit ivm risico op uitscheuren van het litteken van de baarmoeder tijdens de bevalling.
Hier werd een jaar niet zwanger worden geadviseerd. Inderdaad voor het genezen van de wond in de baarmoeder.
Bij mij werd gezegd na 6 maanden mag je weer zwanger worden ik was na 9 maanden weer zwanger nergens last van gehad