Zwangerschap na een keizersnede

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smandyke, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smandyke

Smandyke Actief lid

26 okt 2012
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraag over zwanger worden na een keizersnede de Gyn zegt je mag daarna een half jaar niet zwanger worden en de dokter zegt weer 1 jaar na een keizersneden niet zwanger worden nou vroeg ik me af van welke moet je nou uit gaan?
    En zijn er hier mensen die snel na een keizersnede weer zwanger waren en hoe verliep de zwangerschap dan? Hadden jullie pijn aan het litteken of niet?

Bedankt alvast voor jullie antwoord.

Liefs.

2. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik heb zelf bijna 2 jaar gewacht omdat ik anders te weinig tijd tussen de kinderen vond zitten. Dit is natuurlijk voor ieder zn eigen keuze.

Ik had wel wat meer last van mijn litteken bij de 2e. Verder wel een super zwangerschap gehad.

Ook de 2e was wel weer gehaald met een keizersnede, dit ivm zwangerschapsvergiftiging wat ik van beide had.

3. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    tegen mij is gezegd dat ik het eerste half jaar niet zwanger mocht raken want je mag niet binnen een jaar weer bevallen.ik was na een jaar weer zwanger en heb eigenlijk geen last gehad van het litteken ook de tweede is een keizersnede geworden

4. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    Minimum is 6 maanden wachten het liefste 1 jaar. Dit ivm risico op uitscheuren van het litteken van de baarmoeder tijdens de bevalling.

5. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Hier werd een jaar niet zwanger worden geadviseerd. Inderdaad voor het genezen van de wond in de baarmoeder.

6. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier werd ook een jaar gezegd

7. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Bij mij werd gezegd na 6 maanden mag je weer zwanger worden ik was na 9 maanden weer zwanger nergens last van gehad

8. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    In ons ziekenhuis wordt een jaar geadviseerd.

Deel Deze Pagina