wist niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen dus daarom maar hier... Ik ben inmiddels al een tijdje geleden bevallen van mn mooie meisje, en na de bevalling kreeg ik erg last van haaruitval! Eerst schrok ik heel erg, durfde mn haar niet te kammen... maar nu heb ik al wel gehoord dat dit normaal kan zijn omdat je tijdens de zwangerschap minder haren verliest dus erna extra zoveel... Maar hoelang zal dit ongeveer nog gaan duren en kan ik er ook iets aan doen? speciale creme's ofzo?
Ik heb er ook erg last van gehad maar mijn kapster zei ook dat het normaal is, in ik dacht de 2 termijn van je zwangerschap verlies je praktisch geen haar meer maar na de bevalling laten die haren alsnog los, er is helaas niks aan te doen. Troost je met de gedachten dat je die haren anders ook wel kwijt had geraakt
En helpt die shampoo, denk niet dat ik daar in geloof, die haren blijven toch niet zitten omdat je, je haar met een bepaalde shampoo wast! Want als dat wel zo is, ga ik gelijk langs de kapper hoor hihi! Ik heb nu ook elke keer losse haren en tijdens mijn zwangerschap nauwelijks denk elke dag 1 haar ofzo, maar idd het hoort er bij helaas, vind het zooo vies! Hoe lang het duurt heb ik geen idee van, dat is afwachten!
hoi, nee die shampoo kan niet werken want haaruitval is een natuurlijk proces en dat kan niet worden verholpen met shampoo,ik ben nu 7 maanden van mijn bevalling af maar heb het nog steeds wel een beetje het neemt we iets af moet ik zeggen,het is gewoon pech hebben en maar wachten tot het over gaat. groetjes miranda
Hoi Had het erg voor mijn zwangerschap. Nu is het een stuk minder maar heb al wel gehoord dat het daarna gewoon weer terug komt dus volgens mij niks om je druk over te maken. Vitamine B wil nog wel eens helpen ja maar ik zou uit kijken als je nog borstvoeding geeft weet niet of dit schadelijk kan zijn voor de kleine. Groetjes Sonja
het zijn haren die eigenlijk al los hadden moeten laten maar door de hormonen blijven ze, er is geen shampoo of pilletje die daar tegen helpt hoor, het hoort er gewoon bij en ze komen ook wel weer terug, alleen duurt het wel eventjes.
hihi ja hoor je wordt echt niet kaal Ik herken je ongerustheid wel hoor, een tijd na mijn zwangerschap kreeg ik het dus ook en ik hield echt bossen haar in mijn handen, ik dacht echt dat ik niks meer over zou houden maar ik heb nog steeds haar dus het komt goed!