af en toe...pfff

Discussion in 'Zwangerschap' started by susy26, Feb 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

Hoi meiden, ik wil toch even mededelen,miss dat er meiden zijn die dit herkennen.

Ik heb van die momenten dat ik me heel onzeker voel, bv zal ik wel een goede moeder zijn straks ?,doe ik het straks allemaal wel goed? Wat als ik nou geen melk krijg(wil borstvoeding geven) ,en de kleine heeft niks?

dan weer ineens angst voor de bevalling,zou t allemaal wel goed gaan? en nog meer van die stomme dingen waar ik soms ineens over pieker.:(..

is dit raar, of hoort t erbij:( sorry vooor me gezeur :)

liefs suzanne

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    ik ken het, die momenten heb ik ook gehad, maar geloof mij, je hoeft je nergens druk om te maken, want als de kleine er is voel je zoveel dingen van zelf aan, is je moeder instinct, en over de bevalling, ik was heel mijn zwangerschap niet bang voor de bevalling tot dat s'middags mijn vliezen braken, en dacht o jee nu gaat het gebeuren, maar op het moment dat je echte weeén krijgt leef je in een roes, en ken je geen angsten meer, want dan kun je nog maar aan een ding denken en dat is hij moet eruit hihi.... en op dat moment sta je echt verstelt van de krachten van je lichaam, maak je niet druk, en geniet er gewoon van, ik heb zoveel mogelijk genoten ook al lukte me dat op het laatst niet meer zo goed, omdat het zo zwaar werd, maar nu sta ik wel eens voor de spiegel en mis ik mijn buikkie.

3. lenka

lenka Bekend lid

Aug 13, 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je je nu al druk maakt om het feit dat je een goede moeder zal zijn of niet dat je dan zeker een goede moeder zal zijn. Anders zou je er zo erg niet mee inzitten.

4. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hoi,

Die onzekerheid is heel herkenbaar...
    Er gaat ook veel veranderen...
    Maar ik denk dat je als moeder veel aanvoelt, en je er vanzelf op de goede manier op inspeelt...
    Zorgen blijf je altijd houden, hoe grote de kinderen hoe groter de zorgen zeggen ze wel eens, en het klopt, ik merk het nu zelf ook...

Spreek je onzekerheid uit, en praat erover, het maakt je zekerder.

Alles komt goed, liefs mij

5. susy26

susy26 Niet meer actief

hey meiden ,dankje voor d elieve reacties! En das ook zeker, moederinstinct zegt al heel veel ! en idd, zorgen blijf je altijd houden. ...komt allemaal wel goed! Gewoon over je heen laten komen, je kunt je eigen wel druk maken, maar t komt zoals het komt toch.. en minder je je zorgen maakt, des te beter gaat t allemaal. en praten doe ik zeker wel! dat ziet me vriend wel aan mij ,als ik ergens mee zit haha,maar dat komt allemaal goed!

THXXXX!

6. Fleur81

Fleur81 Actief lid

May 2, 2009
    281
    0
    0
    Parttime aan het werk en fulltime thuis ;)
    Zuid-Holland
    Ik herken het zeker hoor! Denk ook dat het vrij normaal is, zeker bij je eerste kindje. We doen het tenslotte allemaal ook maar voor het eerst he ;) Soms overweldigd het me wel en word ik ook heel onzeker, net als jij. Aan de andere kant probeer ik het allemaal maar op me af te laten komen en op dat moederinstinct te vertrouwen dat sinds mijn zwangerschap vollop aanwezig is!

Komt vast goed allemaal! :) Lekker genieten!

Liefs,
    Fleur

Share This Page