hallo, ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger, en gister hebben mijn man en ik gevreeen. toen ik direct daarna naar de wc ging, plaste ik een paar lichtrose kloddertjes ( bebloed sperma)? uit... hier schrok ik wel van , daarna nog wat helder bloed wat ik afveegde en vannacht niks meer en nu ook niet, moet ik me zorgen maken of is dit normaal? wordt er wel een beetje onzeker van had tot nu toe nog geen bloedverlies gehad....alvast bedankt voor de reactie, groetjes
hoihoi. ja dit is heel normaal, je baarmoeder is ontzettend goed doorbloed nu maar ook een stukje gevoeliger daarom kan je na gemeenschap mara ook na ontlasting of sporten wat bloed verlies hebben. dit stopt vrij snel. En is geen reden tot bezorgheid! Imke
bedankt voor je reactie, ik ben best wel een beetje onzeker, komt ook doordat een paar vriendinnen van mij een miskraam hebben gehad, maar dan is dat gevoel wel normaal denk ik? groetjes, denk wel dat ik volgende week vraag of ik een 8 weken echo mag, zou je dan misschien met 12 weken weer mogen of niet? welke week is het beste voor een echo?