Hallo, Sinds woensdag weet ik dat ik zwanger ben. Ik was toen 7 dagen overtijd. De tweede en derde dag overtijd heb ik getest maar dat kwam negatief uit. De zevende dag met clearblue positief getest.. Vandaag ben ik naar de gyn geweest en ze hebben meteen een echo gemaakt..echter er was niets te zien, daarna heeft ze inwendig gekeken..maar ze kon ook niets zien. Daarna moest ik bloed af laten nemen en daar is de uitslag morgen van bekend. Ik was echt heel erg verdrietig toen ik naar buiten liep en als de dood dat ik niet zwanger was/ben. Ik heb nog een test gedaan net en weer komt er uit dat ik zwanger ben. Is het normaal dat er in zo'n vroeg stadium op een echo nog niets te zien is? Ik ben echt bang dat er wat mis is ofzo. Wat kan er aan de hand zijn? edit: mijn laatste menstruatie dag is neit erg duidelijk, had 6 april en 7 april bruinverlies en 8 april pas rood bloed.
hoihioi, Het is ook nog wel heel vroeg voor een echo...dit is hoogst waarschijnlijk de reden dat je nog niets zag. Er is vast een vervolg afspraak met je gemaakt. het zal even spannend zijn en ontzettend lang duren maar daar moet je toch nog even op wachten. Hoe was het bloed? Imke
Morgenochtend krijg ik de uitslag van het bloed. Ze had het er wel over dat ik dan gewoon over een paar dagen weer moest komen en dan zou ze weer kijken maar er is nu nog geen afspraak gemaakt. Weet ook niet precies waar ze naar gaan kijken in het bloed. Ze doen hier erg snel echo's en ook gewoon bij elkaar afspraak..dus elke 4 weken (woon in het buitenland) maar het is dus normaal dat er rond de 4 weken nog niets te zien is?
Hallo, Het bloed daar wees uit dat ik zwanger ben, maar goed dat wisten we al. Had een hcg waarden van 311..moet dinsdag weer voor een echo..als er dan niets te zien is is er wat mis zei ze..