klachten maar test negatief?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door witmuisje, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witmuisje

witmuisje Nieuw lid

2 jan 2008
    3
    0
    0
    ik ben nu al 1,5 maand niet ongesteld geweest. heb een erg 'vol' gevoel of ik net teveel heb gegeten en ben met vlagen misselijk (meestal hooguit 15min), drink erg veel (en plas dus ook vaak) en voel vooral s avonds als ik in bed lig rare soort steken in mn buik en het borrelt een soort (voel het soms van de ene kant naar de andere kant van mn buik stuiteren) soort gevoel of ik een stuiterbal in mn buik heb.
    nu heb ik vandaag(en 2weken geleden ook al) een test gedaan maar die zegt dat ik niet zwanger ben. maar weet ook niet zo goed wat ik er mee moet, mn vriend wil nu echt nog geen kind maar ik heb wel vorig jaar gezegd tegen hem dat als ik zwanger raak het kindje wel hou. hij is hier nooit op in gegaan en wil het ook niet (zegt hij) dus kan er ook niet met hem over praten want dan verklaard hij me voor gek. ik hoop wel stiekem dat als ik zwanger zou zijn dat hij wel van gedachten verandert.

2. witmuisje

witmuisje Nieuw lid

2 jan 2008
    3
    0
    0
    ohja en heb super gevoelige tepels ook als er niemand aanzit of tegenaan komt.en als ik zoals nu een tijdje heb gezeten en ga lopen steekt het rond mn navel.
    kan iemand mij hier antwoord op geven of iemand hetzelfde?

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja.. als de testen negatief blijven.
    Hoe zit het met je menstruatie?

Van je laatste opmerking gaan mijn haren eerlijk gezegt overeind staan.. eerst over praten dan een kindje.. zwanger raken om hem zo over te halen er 1 te willen, dat is vaker fout gegaan dan goed..

4. witmuisje

witmuisje Nieuw lid

2 jan 2008
    3
    0
    0
    ik ben al bijna 2maanden niet ongesteld geweest

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dus 4 weken overtijd?
    ik gok dat je dan niet zwanger bent.

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik zou even naar de huisarts gaan, dan weet je het zeker. Maar zorg wel voor je aan kinderen gaat denken dat je alles met je vriend samen op een rijtje hebt!

Deel Deze Pagina