Hoi damens, Hierbij wil ik me gelijk voorstellen, ik ben 26 jaar en mijn vriend en ik willen heel graag proberen om zwanger te worden. Ik heb mijn laatste pil 27-11-2008 geslikt en heb mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 1-12-2008 gehad. 31-12-2008 test gedaan negatief. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Sinds twee weken vage klachten net of ik ongesteld moet worden maar ik word het niet, verder een beetje vaag druk gevoel meestal rechts. Vorige week in een keer uit het niets verschrikkelijk chagi, soms wat duizelig. Af en toe pijnlijke borsten. En af en toe weet ik gewoon niet meer waar ik meebezig ben. Vaker moeten plassen als normaal. Zou ik een test doen of zou ik netjes wachten en wanneer zouden jullie dan testen? Ben wel eens eerder met de pil gestopt op medische redenen vorig jaar toen was ik ook pas na drie maanden ongesteld geworden, maar had toen helemaal nergens last van. Groetjes van mij.
Het kan inderdaad heel goed zijn door het ontpillen. Ook daar kunnen zulke klachten bij komen. Maar als het langer gaat duren en je houdt de klachten, kun je altijd een testje doen voor de zekerheid. Je weet het nooit natuurlijk.