Wij hebben het heel vroeg moeten vertellen (ik heb HG en dat sloeg direct al toe). Maar familie post niet op FB en vrienden heb ik gevraagd dat ook niet te doen. Met 13 wk de echo gehad en toen alle "kennissen" ook ingelicht.
1 december met sinterklaasviering bij schoonouders was ik 13 weken. heb het toen openbaar gemaakt aan hun dmv een videoboodschap van sint, mijn zus is 5 dec. jarig en wou ik op haar verjaardag zelf vertellen, dus heb de schoonfamilie die mij op fb heeft, even geinstrueerd een paar dagen stil te zijn op internet nadat ik thuis was van zus dr verjaardag heb ik het ook op fb kenbaar gemaakt
Ik lees dat sommige van jullie hun facebook hebben geblokkerd of opgeheven, maar je kunt het ook zo instellen dat niemand de berichtjen op je tijdlijn kan lezen. Dat heb ik toen even gedaan, toen nog niet iedereen ingelicht was. Dus je facebook blijft gewoon bestaan, iedereen kan je nog steeds berichtjes sturen, maar niemand kan he lezen.
Heel goed. Al die mensen die denken dat alles maar op facebook kan... Verschrikkelijk zeg. Ik snap dat ook niet van familieleden en vrienden hoor, hoe trots ze ook zijn, ze realiseren zich toch wel dat ze met hun voorbarige gedrag enorm gedoe kunnen veroorzaken?
Toen met ons zoon, als het aan mij lag dan, in ieder geval tot de eerste termijnecho van 12wk. Maar manlief die was zo blij dat hij het direct letterlijk van de daken schreeuwde Omg als ik eraan terug denk, was toen echt boos op 'm. Maar ja, na de leuke reacties van iedereen, dacht ik nou ja gebeurd is gebeurd. Voor de volgende keer, heeft hij beloofd het voor zich te houden en dat ik het mag vertellen wanneer ik dat wil.
@Jupke, i don't know! Wist ik het maar.. ik heb het enkel aan vijf mensen verteld die ik vertrouw, maar goed dat vertrouwen is dus ook bijna nihil geworden pff...ik weet zeker van 3 mensen dat zij het niet zouden vertellen aan wie dan ook, maar die andere twee twijfel ik nu dus... maar het is goed zo...
Met ongeveer 4weken wisten mn beste vrienden het.. mijn ouders en ouders van vl wisten het met 7 en 8weken en met 12weken heb ik het op fb gezet.. Al waren er een paar doorlullers aan de kant van vl want het nieuwtje was goed in de kroeg rondgegaan waar vl graag komt