fijn dat je jezelf goed voelt!! hoop dat het zo blijft. maar helemaal begrijpen doe ik het niet. ik wil absoluut je niet in de put helpen maar hcg van 10 duidt toch niet op een goede zwangerschap na zoveel dagen na de tp? waarom dan weer een echo en test enzo? zo blijf je in spanning zitten. verschrikkelijk. heb echt met je te doen. wat zegt het zh dan van het geen wat je verloren bent? zien hun (zker) niet als fout? of moet het iets anders zijn? ik hoop echt op goed bericht maar zelf zou ik me er niet teveel op vast pinnen de klap komt dan des te harder. duim voor je !
Omdat er een zwangerschap zit en de wonderen de wereld nog niet uit zijn, willen ze weten wat dat gaat doen. Dus moet er opnieuw hcg geprikt worden, omdat ze niet van 1 bloedtest uit mogen gaan. De echo is om te kijken of het er dan nog zit of niet. Maar ik heb vanochtend getest en die was zo goed als negatief. Je moest wel goede ogen hebben om een plusje te zien, maar hij is niet echt zichtbaar, zeker niet ten opzichte van de vorige testen. Het ziekenhuis zegt niet te weten wat ik verloren ben. Een arts uit een zh in belgie zegt dat het een stuk slijmvlies is met zwangerschapsresten. De vraag is alleen van wanneer dat slijmvlies en die resten zijn. Daar kan je geen sluitend antwoord op geven. Ik krijg pas na het weekend de kans om te reageren. Gezien ik na de bloedtest even lekker een weekend weg ga. We hebben die time-out en rust ff nodig, omdat we ook niet weten wat er voor de deur staat na de echo maandag. Ik hoop dat mijn lichaam het zelf verteerd en dat een curettage niet nodig is.
jongens jongens wat een gedoe. nou ik hoop ook dat je lichaam het zelf uitdrijft of oplost. heel naar allemaal. zoiets moet iemand ook nog eens mee maken die al moeilijk zwanger kan worden.. als dat nou gebeurt met mensen die op en top vruchtbaar zijn zeg ik ja maja:x neem je rust en geniet van je weekend!
Heey hallo, Ik was dus een weekend weg. De HCG waarde was 1.2. Dat was dus niks meer. Gisteren een echo gehad en het vruchtje is opgelost door het lichaam en er was een mooi dun baarmoederslijmvlies te zien. Ik heb wel heel het weekend pijn gehad, maar dat zou door van alles kunnen komen. Als ik me goed genoeg voelde mocht ik deze maand wel mijn cryo terug laten plaatsen. Om die reden heb ik a.s donderdag weer een echo om in de gaten te houden wanneer de tijd daar is. Ik er best naar uit. Dan heb ik niet het gevoel doelloos toe te staan kijken. Het is een klote maand geweest. Ik heb er nog wel een andere benaming voor, maar die hou ik maar voor me. Ik weet wel dat ik de volgende maand heel anders aan ga pakken. Zoals netjes wachten tot de testdatum e.d. Want dit heeft zoveel onnodige stress met zich meegebracht. Ik wil wel even zeggen dat jullie allemaal stuk voor stuk lieverds zijn! Ik heb veel aan jullie berichtjes gehad en ook aan het meedenken met mij. Dankjewel daar voor! Nu gaan we maar gewoon duimen dat de cryo goed ontdooid en we die enorm dikke zware deur van het fertiliteitstraject kunnen sluiten. Want daar gaat het uiteindelijk om... Die tong uitsteken en zeggen "we hebben het toch geflikt!". Thanks babes!
hoi zoetjes ben blij dat je het allemaal verwerken kan. en nu weer het positieve oppakt. hoop dat de cryo inderdaad ook ontdooid. ik moet alleen een cyclus overslaan begrijp ik niet helemaal goed want aangezien jij dit dus niet moet. in welk zh was jij ook alweer? ik ben ook als de dood dat die cryo niet ontdooit of iets. denk dat ik dat ook echt heel erg zou vinden om het 'kindje' zelf zeg maar. want ja ik zie het echt als mijn kindje en vind het eigenlijk al een rot idee dat hij ingevroren is maja. heb jij of andere daar ook last van of ben ik hier in alleen?? dan kunnen ze wel zeggen ja die was toch niet goed net als met het invriezen dat er ineens zoveel afvallen. maar dan denk ik als je ze allemaal terug gezet had weet ik eigenlijk bijna zeker dat ik er wel van 1 zwanger was geweest hoor. of in elk geval echt wel een kans geweest was. maja sorry voor een heel verhaal. ik hoop het beste voor je, ik hou je in de gaten groetjes