He meiden, Twee nachten terug heb ik onderin mijn buik een knap gevoeld gevolgt door heel veel pijn. De baby daarna bijna niet meer gevoeld. Daarvoor was de beeb aldoor lekker actief als ik nu iets voel kunnen het ook mijn darmen zijn.. Ben super ongerust en heb daarom de verloskundige gebeld en moet vanmiddag om 17:45 langs komen. Ben echt super zenuwachtig en gestrest heeft heeft iemand dit ook wel eens gehad... Groetjes Meertje
Helaas kan ik je daar niet mee helpen. Ik wil je wel heel veel succes wensen en duim voor je dat alles gewoon goed zit
Hmm.. ik heb wel altijd et gevoel als de beeb tegen mijn blaas of egt helemaal onderin de baarmoeder (kvoel et dan in me tut haha!) loopt te trappelen, geeft voor mij ook een gevoel van kleine knapjes.. Maar niet gevolgd door pijntjes of dergelijke.. Succes vanmiddag!
He Meiden, De beeb is gaan draaien waardoor ik het trappen minder voel daarbij mijn placenta ook nog aan de voorkant.... De beeb heeft volgens de vk een groeispurt omdat ik met mijn buik een aantal weken op voor loop. Hierdoor is de beeb ook nog eens minder actief. (vermoeid denk ik) Dit is waarschijnlijk ook de reden van de knap geweest spieren die aan het uitrekken zijn. Wel moet ik wat gas terugnemen ivm harde buiken die heb ik iets te veel op 1 dag. Maar ben super opgelucht... Hartje gehoord mooiste geluid dat er is.. Bedankt voor jullie steun. Groetjes Meertje
Jeahhh...dat zijn weer goeie berichten. Super voor je om te horen dat alles goed is met de kleine. Geniet ervan
thanx Teigertje6 nou hopen dat dat ik minder in de stress schiet zodra er iets veranderd... Maar ik denk dat ik dat niet afleer hahahahahaha
Haha ik denk dat ik precies hetzelfde ben hoor. Ik zit nu nog in spanning voor de eerste echo...dus ik hoop wel dat het daarna beter wordt maar zeker weten doe ik niet
die eerste echo vond ik afschuwelijk.. moest echt huilen toen ik hem zag (van geluk) met 9 weken, mijn gyn zei dat bijna niemand het droog hield en dat het normaal was je zorgen te maken.. de tweede echo vond ik weer eng.. hoort er gewoon bij! wanneer krijg je je echo?