de reacties verbazen mij ook een beetje ik schaaf me helemaal achter imd. Samen krijg je een kind en omdat het toevallig in de buik van de moeder zit moet die ook maar alle compromissen sluiten? Mijn vriend drinkt niet meer nu ik zwanger ben en dat vin §d ik heel lief want we dronken elk weekend wel. En als ik ju lief voor hem wil zijn verras ik hem met een flesje van het een Of ander want helamaal niet drinken is niet nodig voor hem , maar je houd wel rekening met elkaar. Dus hoe vaak je vriend ook wil stappen, als hij dat wil blijven doen als je zwanger bent kan dat iig met de helft minder vind ik, tuurlijk hoeft hij niet alles te laten, maar hij wou dat kind ook, vind het en hele vroeg vorm van wel de lusten maar niet de lasten
Ik kan me wel voorstellen dat ze het vervelend vindt om het hem te verbieden. Ze heeft waarschijnlijk liever dat hij uit zichzelf niet wil.
ja dat snap ik "in een perfecte wereld" zou het ook zo moeten denk ik dan.. maarja soms hebben mannen een duwtje nodig
Alleen is het vervelende dat dat bij sommige mannen averechts werkt. Als ik naar haar leeftijd kijk zal haar vriend ook nog redelijk jong zijn. Misschien heeft hij dat besef nog helemaal niet. Ik vind veel mannen rond de 30 vaak pas na gaan denken. Voordat ik commentaar krijg. Ik zeg niet dat alle jonge mannen dat besef niet hebben of niet na kunnen denken.
haha je dacht ik ben de opmerkingen vast voor haha Ja zit wel wat in wat je zegt die wilde haren moeten toch al een beetje loszitten willen ze eruit vallen
Whaha, geen opmerkingen hoor.. Hij is indd ook nog wel jong.. tenminste, hij is 23 En indd heb liever dat het uit zichzelf komt.. Nu is het ook allemaal een beetje raar gegaan, want we waren eigenlijk niet bezig met een baby, maar ben onverwachts door de pil heen zwanger geraakt.. Voorheen ging ik ook altijd uit enzo en een maandje geleden ben ik ook nog uit geweest.. Voor hem is het heel erg wennen allemaal, en soms lijkt et alsof hij nog steeds moet wennen, ookal is ie er wel veel mee bezig.. En kwil em indd niks verbieden, want dat kan alleen maar irritaties opwekken ook.. Af en toe laat ik wel een opmerking in de hoop dat er misschien een belletje gaat rinkelen Gister maakte ik nog zo een opmerking over valentijnsdag.. toen zei ik: Gelukkig valt het op zaterdag, kunnen we lekker de hele dag samen zijn Hij mag van mij gaan en staan waar ie wilt, en dat is aaltijd al zo geweest, dus als ik ineens zou gaan verbieden, weet ik cker dat het irritatie gaat opwekken, door de weeks zijn we elke dag samen, dus kwil et weekend wel zijn vrijheid geven en dat is ie ook gewend.. denk ook dat die wantrouwen qua seks betreft, dat dat heel erg meespeelt dat ik er nu ineens zo mee zit dat hij elk weekend uitgaat ensow..