hoi allemaal... ik heb zaterdag in de ochtend mijn eisprong gehad. tenminste ik denk hem elke maand te voelen. nu was het laat in de ochtend zo rond een uur of 11.00 half 12. s'avonds hebben mijn man en ik sex gehad... een paar dagen voor je eisprong heb je natuurlijk meer kans, maar dat heeft er helaas deze ronde niet ingezeten. nu vroeg ik me af of er nog een kans in zit op een zwangerschap.. misschien hebben vrouwen op dit forum het mee gemaakt om zo zwanger te worden. wat denken jullie...kan het of zijn we te laat geweest? liefs
Als dat idd je eisprong was die je voelde die zaterdagochtend dan was je te laat gisteren met klussen. Maar misschien was het niet je eisprong en is het wel raak. Enfin...spannend. Succes!
Als je nog binnen 12 uur na de eisprong was, kan het dus wel raak zijn geweest. Wordt (is dan) een jongetje Succes ermee!
hoi hoi... bedankt voor jullie reacties! ikzelf denk inderdaad ook dat we te laat zijn geweest deze ronde. ik heb ook gegoogeld en een eicel blijft inderdaad maar 12-24 uur in leven dus de kans wordt wel heel klein (al zaten we wel binnen de 12 uur) maar toch!! heb ook wel vershillende keren gelezen dat de hard zwemmers de jongetjes zijn haha! dus mocht het deze maand toch voor een verassing zorgen ben ik wel heel benieuwd haha! nog twee weekjes wachten...(gelukkig niet zo'n spannende weken als voorheen omdat ik dus bijna zeker al weet dat we door moeten naar de volgende ronde!) thanks ladies