zwangerschap skinny jeans

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door laila1986, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ow neeee ik heb maar heel weinig positiekleding. koop gewoon normale truitjes en jurkjes..alleen een maatje groter dan dat ik normaal had.

vind positiekleding eerlijk gezegd ook knap duur. dus tjah als ook leuke kleren kan kopen voor wat eurotjes minder.......

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik vind het ook erg duur. Als je echt leuke hippe positiekleding wil dragen ben je al gauw 80 euro per kledingstuk kwijt.
    Nou...liever niet dan :p

Ik heb wel veel leuke positiekleding hangen in de kast van H&M, Mama-licious en Noppies. Maar bijna allemaal gescoord in de aanbieding!

Heb nog wel echt een extra positiebroek/positiejeans nodig (heb nu maar 2 zwarte broeken in zachte stof en 1 jeans)...ook zoek ik al heel lang naar een positie minispijkerrok. Maargoed, over een paar weken ben ik al van die buik af dus wil dan niet teveel onnodig shoppen.
    Misschien kom ik vandaag wat tegen in de stad..in de Sale :p Aangezien de uitverkoop begonnen is!

Truitjes, jurkjes e.d.

3. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Assi: ik heb bij Milan helemaal geen positiekleding gedragen. Het was wel een voordeel dat ik toen in de zomer uitgerekend was. Ik had heel veel wat langere shirtjes bij de H&M gekocht, ook gewoon in m'n normale maat, en die pasten prima! Ook m'n normale broeken kon ik nog gewoon aan!
    Bij deze ben ik dat ook weer van plan, maar met truien is dat toch iets moeilijker volgens mij.

Deel Deze Pagina