Heerlijk.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LissanneTim, 31 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

9 feb 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wij zijn een tijdje niet meer echt online geweest onze excuses daarvoor, maar nu zijn wij weer terug.

Ik ben vandaag 12 weken en 1 dag zwanger, maar ik heb tot nu toe echt nog helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Wel een dikkere buik natuurlijk en ook echo's gehad bij de VK, maar verder helemaal geen misselijk of dingen die ik wel of juist niet meer eet.

Is dat normaal?
    Zijn er mensen die hier nog meer last van hebben als ze al 12 weken zijn?

Groetjes,

LissanneTim

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat had ik ook pas dat mijn buik begon te groeien en dat hij begon te bewegen voelde ik me zwanger. Komt vanzelf wel!

3. LissanneTim

LissanneTim Actief lid

9 feb 2014
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah oke, gelukkig ben ik niet de enige hihi (had ik ook niet verwacht hoor dat ik de enigste zou zijn)

Maar bedankt in ieder geval Anousje!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik was alleen erg moe; verder geen zwanger gevoel (nog steeds niet; 21 weken), niet misselijk, geen gevoelige borsten; helemaal niks!

Verschilt per vrouw. :)

5. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik had hetzelfde gevoel rond die tijd, vanaf het begin weinig tot geen symptomen.

Hier begon ik me steeds wat meer zwanger te voelen, zodra je weet of het een jongetje of meisje word, maakt het al een stuk echter.
    En nu mijn buik echt flink aan het groeien is en ik de kleine vanaf 17 weken voel bewegen, voel ik me echt wel op en top zwanger ;)

Deel Deze Pagina