Hi! Hebben jullie dat ook? Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan op 10 dpo en zou zweren dat ik een heel zeer licht streepje zie op mn sensitest midstream. Ik heb normaal ook al 6 dagen van te voren gekleurde afscheiding en nu 2 dagen voor nod nog niks. (Plus gevoelige borsten, rugpijn e.d.) Maar hebben jullie dat ook? Het idee dat je zolang staart dat je dan vanzelf wel een streepje gaat zien? Ik ben mijzelf zelfs op een ander punt gaan focussen om te kijken of ik mijzelf daar ook een streepje wijs kon maken. Maar dat lukte mij dus niet. Aarghh ik ben staar"ziek"!!! Groetjes!
Ik ken de frustratie! grrrrrrr... en dan twijfel of het er echt staat, of dat de test gewoon raar is.. Tsja, d'r zit weinig anders op dan het morgen weer proberen. Wordt een lange dag....Sterkte!
Dit herken ik zeker. Als je een streepje wilt zien dan zie je hem ook. Ik ben daarom overgestapt op de digitale testen van cb.
Moeten we even meestaren? Of staat ie al in het andere topic? Maar die streepjes zijn om gek van te worden! Vandaar ook dat ik overgestapt ben op digitaal!
Hij is nu nog echt veel te licht om te fotograferen. Ik ga vanavond maar weer een testje doen, want dan zijn mn sensitesten binnen en ben ik weer 24 uur later.. Dus als ik dan iets zie ga ik hem zeker plaatsen. Ik ben echt blij dat ik dit niet als enige heb haha
ik had t vorige week ook... 2dgn voor NOD en echt een schaduwpieppieppiep hallucinatie lijntje... maar zie mijn banner.. Succes met wachten!!
Wat fijn Marr! Gefeliciteerd!! Dat moet echt een fijn gevoel zijn. Ik put iig wel hoop uit jouw berichtje
Ik was ook zo staarziek... Ik draaide de testen ook op alle mogelijke manier zolang ik maar ergens een streepje zag en ik hield zo ook altijd naast het raam om echte strepen te vinden.. Het moment dat ik echt zwanger heb ik ook aan mijn vriend gevraagd...Zie jij het streepje ook??
en? weet je al of het een lijntje of staarziek was? hier trouwens ook heel herkenbaar allemaal hahaha
Ben ook erg benieuwd naar je test ! Hier is het ook allemaal herkenbaar. Wekenlang onduidelijke testjes gehad. Op een gegeven moment had ik het zo gehad, dat ik de digitale heb aangeschaft. Meteen duidelijk !
Ik was dus schijnbaar zelf lijntjes aan het fantaseren Was erg teleurgesteld toen ik zaterdag ongesteld werd.. Dacht echt dat dit het moment was.. Maar helaas.. nu maar weer op naar de volgende ronde. gelukkig heb ik een korte cyclus en kan ik over 20 dagen weer gaan staren
Dat is dan idd het positieve.. een korte cyclus Ach en wat zeur ik.. dan is het voor nu nog pas maar ronde 6 Ik heb me voorgenomen deze ronde maar nergens op te hopen, dan is de teleurstelling misschien niet zo groot. Maar dan zeg ik nu.. (grote mond haha)
Balen zeg dat je toch ongesteld bent geworden... Ik kwam juist ff spieken om te kijken of hier nog iets te staren viel ....succes volgende ronde en er komt een dag dan hoef je niet te staren dan staat de lijn er gewoon duidelijk!