Hallo allemaal, ik ben 3 maanden geleden gestopt met de pil, en ben daarna nog 1 keer gewoon goed ongesteld geworden. Mijn cyclus duurt nu al 60 dagen! en voel nog steeds niet aan komen. heb in de tussentijd al 3 testen gedaan, waaronder vanmorgen, alle 3 negatief. Ben ook al bij de huisarts geweest, die kan me verder niet helpen zegt hij, gewoon afwachten... Nu vraag ik me af, is het niet slecht om zo lang geen menstruatie te krijgen? Heeft dit geen invloed op mijn vruchtbaarheid of wat dan ook? Is er iets wat ik verder nog kan doen? Ik kan denk ik alleen maar afwachten maar het duurt zo lang en ben bang dat het nog veel langer gaan duren. Ik zou wel zwanger kunnen zijn, omdat ik gestopt ben met de pil en dus onveilig gevreeen heb. Iemand tips of informatie? Bedankt alvast! Groetjes X
die menstruatie was denk ik de ontrekkingsbloeding nog? in ieder geval hoort dit bij ontpillen jammer genoeg, het kan nog veel langer gaan duren. je kunt zwanger zijn, maar het kan ook nog maanden duren (in het ergste geval he!) voor je ongi wordt. maar het kan geen kwaad en komt vaker voor na het stoppen met de pil. je kunt niet meer doen dan afwachten..