Hallo allemaal, Ik ben nu 5 weken zwanger en heb nog geen symptomen dat ik zwanger ben. Wanneer begonnen de symptomen bij jullie? Bij mn vorige zwangerschap had ik direct last van de borsten. Ik vind het namelijk best eng dat ik niks voel.
Mijn zus heeft ook geen typische 'begin-symptomen' gehad.. en heeft nu een gezond kindje! Denk dat menig iemand jaloers op je is maar snap je onzekerheid wel! Ben 's morgens toch wel happy als ik het voel rommelen in mijn buik en licht misselijk ben .. mocht je het echt niet vertrouwen kun je altijd even met je vk bellen toch?! Komt vast en zeker goed!!
ja idd.. ik ben in mijn vorige zwangerschap vanaf 8 weken zwanger heel misselijk geweest.. maar toen vond ik het wel fijn al klinkt dat raar.. omdat ik wist..zolang ik dat maar heb.. zit het vast wel goed.. maar nu dus helemaal niks.. zo raar.. en voel me daardoor ook niet echt zwanger
Hoihoi!! Ik heb ook nog niet echt symptomen wel af en toe steekjes in me liezen. Had ik toen met me zoontje later en toen ook vanaf week 6 tot 14 erg misselijk geweest. Maar ik snap wat je bedoeld hoor!!
Bij mij begon t toen ik precies 6 weken was. Ik ben de hele dag misselijk en dood moe! Heb sinds gister last van pijn aan me borsten.