Mag je doorplassen voor moeders voor moeders als je gynodaktarin gebruikt (eitje bij schimmelinfectie)? Ze zijn in het weekend niet bereikbaar en ik vind het zo zonde om alles weg te gooien als het wel had gemogen, iemand die het weet?
weet niet zeker... op zich breng je zo'n eitje snachts in en komt het niet in de urine maar in de vagina ik zou door plassen, je kan altijd maandag nog besluiten om die flessen te legen (flessen genoeg toch)
Bij mij zei ze toen dat het bij antibiotica niet mocht. Wat t voor zo'n schimmel is weet ik niet, zou prima kunnen dat de gyno-daktarin t zelfde effect heeft. Kijk wel uit dat de vettige substantie die je 's morgens verliest niet in de urine komt. Lijkt me niet de bedoeling dat dat in de flessen terecht komt. Misschien moet je de urine van 's morgens even niet opvangen en die van 's middags wel. En zonodig maandag alsnog wel mikken. Ik heb trouwens het telefoonnummer van die mevrouw die bij mij kwam en die mocht ik gewoon bellen bij vragen, kan jij dat bij jou niet proberen? Groetjes PCOmiep
gyno dactarin is geen antibiotica maar een cortson die schimmels tegen gaan. en het wordt niet in bloed opgenomen een ab kuur neem je in en gaat via spijsvertering het bloed in. idd wel op passen voor de vette substantie die sochtends er uitloopt.
volgens mij met antibiotica mag je niet "plassen" Maar niet alle antibioticas zijn tzelfde. Zowiezo wordt geadviseerd dat als je medicatie van de huisarts krijgt je consulent te bellen om zeker te weten of t mag. Met t eitje zou ik ook even een avond, nacht ochtendje niet plassen in de fles. Dan komt er tenminste geen "troep"mee in de fles
dat weet ik zeker, de informatrice heeft me dat verteld ab scheidt je uit in je urine en dan wordt het onbruikbaar