Hoi hoi, We zitten inmiddels in ronde 3. Ik zit vandaag op dag 17 van mijn cyclus, ik vraag mezelf af wanneer ik mijn eisprong kan verwachten. De ene app zegt zondag-dinsdag, een andere online ovulatie calculator zegt dat m'n eisprong al is geweest. Totaal verwarrend. Vorige maand had ik m'n eisprong op of rond dag 16 (paar uur flinke buikpijn). Kan iemand mij vertellen wanneer ik hem ongeveer kan verwachten? Mijn vorige cyclus was 30 dagen en de cyclus daarvoor was 33 dagen. Vorige maand had ik overigens het welbekende 'vruchtbare slijm', maar dat is nu nog niet te bekennen. Alvast bedankt.
Ik doe ovulatie testen en de calculator zitten er meestal naast. Mijn buikpijn bleek trouwens het rijpen van het eitje te zijn.
Apps ed doen een voorspelling op basis van gemiddeldes. Niet elke vrouw (lees: bijna niet een) ovuleert volgens gemiddeldes. Ovu testen en temperaturen geven je een veel accurater inzicht.
hoi hoi bij mij kloppen die calculators niet, als ik mijn cyclus in vul is het volgens de calculator 5 of zes dagen later dan mijn daadwerkelijke eisprong. ik kwam daar achter door dat ik echo's krijg ivm met iui ik begin vier a vijf dagen voor mijn eisprong met ovulatietesten. groetjes