wat vinden julliei van baby's wil is wet?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knorretje21, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

nou ben ik toch eens nieuwsgierig wat vinden jullie van baby's wil is wet?
    zal het waar zijn of niet?

eerlijk gezegd geloof ik er zelf niet zxo veel van want ik heb zoeits van: als zo iemand bij mij thuis komt en het gedachten van mijn kleine kan lezen sorry maar zal ik toch gek worden....

ik zeg altijd maar eerst zelf zien dan geloven!

wat vinden jullie?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik geloof het wel. Ik vind Derek een hele oprechte, leuke man.

Ik heb ook gehoord van iemand die werkt bij het programma dat hij vooraf geen contact heeft gehad met de ouders of op een andere manier info krijgt... maar ja, dat is maar van horen zeggen.

3. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ik geloof het ook. Als hij toch die ouders wel gesproken zou hebben van te voren, dan houden die ouders alleen zichzelf voor de gek toch? Hoe kan hij zomaar weten dat er een lamp stuk is, of dat de vloer bol ligt? Zoiets gok je niet zomaar voor een paar miljoen kijkers ;)

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik vind het af en toe maar eng allemaal.... kijk het niet zo heel vaak want vond het allemaal maar gek en eng.. maar zal het toch waar zijn? ik weet het niet :) volgens een hoop mensen wel zo te lezen.. dus ja :)

5. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Je ziet ook de verbeteringen na een week toch? Ookal is het allemaal nep.. het WERKT bij het kind, en dat is het belangrijkste!

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Precies Denise, dat vind ik ook! Veel mensen vinden bv Jomanda ook raar/eng/gek, maar als mensen naar haar toe gaan en zich veel beter voelen, is dat toch het enige dat telt.

Natassie; wat vind je er eng aan dan?

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    dat het werkt en dat hij de gedachten van je kind kan lezen... denk dat ik er gek zal worden van he het bestaat toch... maar komt omdat ik niet zo bijgelovig bent zal het wel eens willen mee maken denk ik... maar niet boos worden omdat ik er soms wel en soms niet in geloof

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Oh ik word echt niet boos hoor ;)

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar je zal waarschijnlijk zulke dingen niet meemaken omdat je er niet voor openstaat. Dit soort dingen werken pas als je erin gelooft/ervoor openstaat. Daarom gaat het ook zo goed bij kinderen, die denken nog niet erover na dat anderen het raar/eng of gek zouden kunnen vinden.

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    sorry ik snap het niet helemaal.. maar wat zal ik niet meemaken omdat ik er niet voor openstaat? waarvoor? voor iedereen zijn meinig sta iik namelijk wel open... ik had zelf alleen zoiets over het programma is het nou waar of niet waar... dan denk ik het is waar... dan heb ik zoiets van he hoe kan dat nou zal het waar zijn... vandaar dat ik me afvroeg wat anderen dachten.. verder vind ik het een top programma kijk het verder niet super vaak ivm dat ik snel moe ben en vaak op tijd op bed lig...dus ja maar ik geloof wel in sommige andere dingen wel hoor waar een hoop andere mensen niet in geloven ik geloof er wel in dat er na de dood nog wat is... wat ik wel heel mooi vond van het programma was die vrouw die haar man had verloren terwijl ze zwanger was of net was bevallen en dat ze haar kindje een foto vaan haar vader dus haar man had gegeven dat verhaal vond ik zo mooi en geloofde ik helemaal dat ik emotioneel ervan werd... dus ik geloof er heus wel wat van hoor.... maar ook weer niet maar dat komt het grootste gedeelte vanwege de meningen hier in de buurt.. ik heb wel een eigen mening hoor... maar ik verandere vaak van mening vandaar dat ik het hier vroeg.... :D maar wat ik zo lees heb je inderdaad wel gelijk dat het daarna vaak beter gaat met de kinderen dat kan gewoon niet nep zijn.... en je hebt gleijk hoe of wat moet ik me eigenlijk niet mee bezig houden ben allang blij voor die mensen dat het daarna weer goed gaat of althans beter... dus ja ga me maar druk maken om andere dingen... ;) in eht zwanger proberen te raken...

bednakt in ieder geval voor julliie reacties het heeft me weer aan het dneken gezet

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou ik bedoelde meer dat mijn ervaring is dat als je niet openstaat voor dit soort zaken dat je het niet zal meemaken. Je zegt namelijk zelf dat je het wel eens mee wil maken, maar als je er niet in gelooft.... ;)

Ik vind het altijd leuk om hierover van gedachten te wisselen hoor, dus ik ben ook altijd benieuwd naar wat voor mening mensen hebben en wat voor argumenten hierbij horen.

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee sorry verkeerd begrijpen...

maar ben ook benieuwd hoe iedereen erover denk dan ga ik er straks nog voledig in geloven ook ;) dan maar niet luisteren wat ze bij ons in de familie zeggen ze hebben het er zo vaak over.... ;)

van is niet waar en wel waar allemaal discussies ;)
    maar inderdaad door wat jullie zeiden van er veranderd daarna wel vaak altijd iets geloof ik het nu wel volledig inderdaad heeft me aan het denken gezet hoe jullie erover denken een kind kan tenslotte niet zommaar eerst anders zijn en dan spontaan dat het wel goed gaat...

haha bedankt voor jullie mening :)

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik geloof er niet in dat het echt is eerlijk gezegd!

13. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee... haha ik weet het niet echt helemaal soms geloof ik het helemaal en soms zoeits van nee kan niet ;) :)

14. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb ooit een aflevering gezien. Ben blijven kijken omdat dat over een autistisch kindje ging en mijn oudste autistisch is...en naja ben altijd wel in dat soort zaken (autisme etc) geintereseerd geweest, al voor mn zoontje het bleek te hebben al.
    Maar wat hij voor dingen zei en waar hij mee kwam aandragen...sorry hoor. Dat had ik die ouders ook kunnen vertellen! Daar hoef ik echt geen "contact" met t kind voor te hebben.
    Waren echt van die doorsnee autisten dingen. Beetje inzicht in autisme en autistische kinderen en je weet t zelf ook.
    Het is natuurlijk wel heel mooi als de ouders er mee geholpen zijn dat wel.
    Maar in zijn bijzondere kracht geloof ik niet.

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik denk dat deze man (net als shar etc) heel erg gevoelig is en emoties/gevoelens van anderen heel goed kan opvangen.
    Ik vind het programma wel leuk om naar te kijken maar oplossingen die hij heeft zijn niet speciaal ofzo precies wat Wilma zegt...

16. Absoluut echt!

17. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik geloof het voor 100% en zou hem zlefs wel eens willen ontmoeten ;)

Deel Deze Pagina