Het kan aan mij liggen hoor, misschien kijk ik er overheen, maar er stond op deze site toch ook onder het menu een linkje naar "zwangerschap van week tot week" (zodat je kon lezen wat er elke week in je zwangerschap gebeurt, zowel met jou als met de baby)!!! Waar is dat gebleven?!?
Gelukkig even gezocht, voordat ik een topic opende. Ik zal geduld betrachten, maar zo zie je maar weer, ze worden echt gelezen!!
Dames, Vergeet niet ieder die hier achter de schermen hard zijn best doet, ook nog eens een baan hebben en het huishouden en de kindertjes moeten doen? We kunnen niet meer dan ons best doen toch?
Hoe ver zijn jullie met "van week tot week"? Zou het er leuk vinden om dat weer te kunnen lezen. groetjes Sämira
Fijn dat het bijna klaar is. Ben benieuwd. Succes met het zetten van de puntjes op de i ! Groetjes Sämira
ik weet toevallig dat ze tot week 18 al wat hebben staan... dus de rest komt er vast ook snel aan ...
Tot week 18, waar staat dat dan?!? Dan zijn ze nog niet eens op de helft, dus dan zal het nog even duren denk ik wel hoor! Gelukkig heb ik thuis een kalendertje van week tot week, dus ik zal niets missen!!! Ze zullen er in iedergeval hard mee bezig zijn, als het klaar is zien/horen we het vanzelf wel, dus nog even geduld...
als je op google zwanerschap week tot week intypt is zwangerschapspagina er ook bij.. dan kan je daar dus invullen welke week... deze loopt tot 18.. mar 't kan zijn dat ze al veel verder zijn, maar dit nog niet op 't i-net staat..
ik zeg niks nah meisje duurt vast niet lang meer, alle weken zijn klaar maar moeten nog gecontroleerd worden op foutjes en dergelijke en slim van je Saraah dus nog even geduld we doen ons best