Zwangerschap & vasten (Ramadan)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ghurabaa, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ooh je gaat vnvd inshallah een test doen? Spannend zeg, ik hoop voor je dat het raak is, zal dou3a (smeekbede) voor je doen..:)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ook! wat spannend!

ghurabaa, ik schat nu 12 weken maar moeten we dan dus zien, en natuurlijk of het wel goed is. hoop dat jij op die datum wel al bevallen bent!

wat eten jullie vandaag? hier broodjes hamburger met friet :)

3. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Nou het is drama hier want ik heb zoooooooo geen zin om te koken en heb dan ook totaaaaaal geen inspiratie!! Bah dat haat ik zo! (en is zeldzaam want ben gek op koken haha ;))

Maar ik denk dat ik vindaloo curry ga maken, met kip, courgette, aardappel, linzen etc.

En heb vanmiddag een pastei-maker gekocht (ja weet niet hoe dat heet haha maar zo'n ding om ronde pastei'tjes mee te maken). Ben benieuwd of dat er leuk uit ziet.. Dus voor bij de curry maak ik dan maar aardappel-samosa's..

En heb nog van die heerlijke garnalen in krokant deeg in de vriezer, denk dat ik die ook maar ga bakken. Enige waar ik echt zin in heb! haha..

Dus vandaag een dagje Indiaas eten :D Alleen dus geen zin dus moet mezelf eerst nog even een schop onder m'n kont geven!! :)

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ooooh die garnalen haha, water loopt me uit mn mond. Vind die altijd zo lekker met lekker wat chilisaus erbij hmm..

Had ook zo´n enorme zin in spekkoek (ken je vast wel? Indische laagjescake met speculaaskruiden etc), zelf maken is me echt teveel werk dus wilde het halen bij de toko. Was het uitverkocht! Ik heel zielig gedaan dat ik er net zo zin in had ivm het vasten, vrouw helemaal dr excuses aanbieden haha. Als het goed is komt het overmorgen weer binnen of anders mn man even langs een andere toko sturen.

5. Miraclee

Miraclee Niet meer actief

Salaam Aleykum

Dat is lief van jullie:) het is spannand haha ik ga trouwens proberen sigara borek te maken en broccoli aardappeltjes en tomatensoep en gehaktbal misschien haha

Aleykum Salaam

6. Miraclee

Misschien toch nu maar een testje??? De urine die ik heb is toch van het drinken van gister dus dan maak het volgens mij niet uit voor de concentratie haha we will see insallah is de test positief

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    jaaa testen! Ik zit op de eerste rij :D

8. Miraclee

Hahaha zo innie minnie licht echt je moet echt in het licht kijken en dan oww 5 min is al om :( ik voel me wel echt zwanger :( al zoveel testen versleten en nog geen duidelijkheid zo zielig voor me man hij wilt steeds als eerst kijken en dan zegt die weer nee niks zo zielig het doet me denken aan onze eerste echo toen hij zei ik zie het hartje!!! Maar helaas het mocht niet bij ons blijven:( ik voel me echt verdrietig nu :( moet ik nu weer echt dagen wachten om weer te testen ik word er echt gek van want ongesteld word ik ook niet :( grr... Wat een pech kan een mens soms hebben :(:(:(

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Maar er is dus wel een streepje? Moeilijk hoor, want het is niet binnen de 5 min? Ik zou inderdaad maar weer testen over een paar daagjes. Leef met je mee en met Allah's wil (moeten een beetje op onze Arabisch teksten letten ivm met de mods weet ik uit het verleden) zal het jullie gegund zijn.. dikke knuffel.

10. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Hè vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt :( Maar je zag wel een heel licht streepje binnen de 5 minuten? Een streepje is een streepje zeggen ze altijd, hopelijk wordt het gauw duidelijk voor je..

Umm, Dankzij jou zal mijn man straks vast heel blij zijn: want heb toch maar besloten om ook patatjes te bakken! :D haha..
    Heb wel nog samosa's gemaakt omdat ik mijn nieuwe pastei-maker wou uitproberen, en wat een leuk ding zeg! Je krijgt er hele mooi pastei'tjes van (halve rondjes) :D

Wij eten vanavond dus patatjes met garnaaltjes en nog wat kleine snacks/pastei'tjes.. Niet echt gezond maar ach, je moet jezelf soms verwennen he?! :D

11. fafje

fafje Niet meer actief

miraclee, meid ik hoop het voor je !!!! idd even 2 dgn wachten met testen!

Umm, wow 12 weken dan al....dan ben je gewoon ineeeens die 3 mnd al verder!! :) ik hoop op een mooie echo, met die leuke bewegende beentjes die schoppen :)

Ghurabaa, aaahww je kookt zoveel altijd al, mag toch lekker btj relaxdagje :D

@eten, jullei hebben het over garnalen, ahh gister lekker gamba;s gegeten, manlief maakt ze zooo lekker, met gebakken aubergine en wat krieltjes...btj simpel verder ook!

En vandaag mais met ovenfrietjes :p:p en chickenwings uit de oven love it!

nou helaas ben ik ook nie zwnager :(:( maargoe ddan deze maand hoor!!

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Jammer Fafje :( . Hoe lang heeft het bij de eerste geduurd?

13. fafje

fafje Niet meer actief

ja was zwanger maar had ene missed abortion, toen curretage en daarna wel de 3e ronde...maar dat was ehct op goe dgeluk wnat mn cyclussen waren toen ehct onwisj onregelmatig en super lang!

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    hmm dat is balen, gebruik je nu wel iets van medicijnen omdat het zo gelijk loopt nu zo te zien aan je onderschrift? Of is het vanzelf zo regelmatig?

15. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Vrede zij met jullie dames!

NOu zeg, daar kom ik laat achter. Ik wist helemaal niet dat dit topic bestond. 30 pagina;'s al :p
    nou hoop gemist dus

Ik denk dat vele van jullie me al kennen maar ik zal me nog eens voorstellen. Mijn naam is Sakinah. Moeder van 2 meiden van 2,5 en 6 maanden. Sarah en Aliyah. Bekeerde moslima sinds uhmm een hele lange tijd :)

doe ook mee met de ramadan.. ennn vind het eigenlijk wel meevallen Alhamdulillah :)

ik ga eens even teruglezen. Maar ik zal zeker mee gaan kletsen

groetjes!

16. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    heeee umm! jij stoutert je bent zwanger en ik wist het niet :p

gefeliciteerd

echt leuk voor je (L)

17. fafje

fafje Niet meer actief

umm, uh ja nahja cyclus loopt toevallig nu zo, 3e x ongi nu dus, krigj wel pregnyl..

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Leuk dat je er bent Sakinah, en stout he haha.. dank je wel.

19. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Welkom bij de club Sakinah :D Nog een bekeerde moslima, wat is dat toch? hahaha.. Volgens mij kletsen hier nu alleen maar bekeerde meiden mee :D

Maar fijn dat het vasten goed gaat Sakinah! Geef je nog borstvoeding?
    En mooie namen hebben je meiden! Wat voor afkomst is je man als ik vragen mag?

20. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    en balen fafje dat je niet zwanger bent, hopelijk is het volgende ronde raak!!

Deel Deze Pagina